اردلان: حفظ امنیت بوکسورها از شرکت در مسابقه قهرمانی آسیا مهم‌تر بود

دبیر فدراسیون بوکس گفت: عدم شرکت در مسابقات قهرمانی بوکس تایلند به علت مشکلات امنیتی تقریبا قطعی است.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای اعزام تیم ملی بوکس جوانان به تایلند به مشکل برخورده‌ایم و شاید فدراسیون به این تصمیم برسد که دیگر تلاش برای این اعزام انجام ندهد.

وی افزود: از لحاظ امنیتی تایلند با مشکلات زیادی مواجه است و به نظرم حفظ امنیت بوکسورها از شرکت در این رقابت به مراتب مهم‌تر است.

اردلان تصریح کرد: حتی خود من برای شرکت در جلسه کمیته داوران آسیا دعوت شده‌ام که به علت همین ناامنی احتمالا شرکت در آن کنسل خواهد شد.

وی بیان داشت: می‌توانم بگویم قطعا شرکت بوکسوران در رقابت‌های قهرمانی آسیا منتفی شده است چراکه سلامت مشت زنان در اولویت است و مربیان تیم ملی نیز نباید اصراری برای این اعزام داشته باشند.

دبیر فدراسیون بوکس تاکید کرد: از طرفی ما مسابقات جوانان جهان در بلغارستان را حدود 2 ماه دیگر در پیش داریم و به نظرم صلاح نیست تا 2 اعزام پشت سر هم با این شرایط مالی داشته باشیم البته مشت زنان به هیچ وجه نباید فکر کنند که این اعزام به علت بی‌پولی کنسل شده چرا که ما تمام اقدامات را برای فرستادن آنها به تایلند انجام داده بودیم.

وی در پایان در خصوص اعزام تیم ملی بوکس بزرگسالان به مجارستان خاطرنشان کرد: میزبان این مسابقات ما را دعوت نکرده بود بلکه خودمان نامه داده بودیم و تقاضا کردیم که به علت پر بودن ظرفیت با این درخواست مخالفت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعزام ، تیم ، بوکس جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار