رحیمی انارکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد:

بازپرداخت پلکانی روشی آسان برای پرداخت "اقساط وام مسکن"+جدول جزئيات

مدیر طرح و برنامه‌ریزی بانک مسکن گفت: با روش پلکانی بازپرداخت اقساط آسان‌تر می‌شود و به متقاضیان فشار کمتری برای پرداخت قسط وارد می‌شود.

رحیمی انارکی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه، زوجینی که از تاریخ 92.10.17 ازدواج کرده‌اند می‌توانند تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند گفت: هر یک از زوجین 25 میلیون تومان به صورت سه‌دنگ سه‌دنگ تسهیلات دریافت می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: نرخ تسهیلات مسکن نیز برای افراد عادی از 25 میلیون تومان به 35 میلیون تومان افزایش یافته و متقاضیان می‌توانند همزمان با دریافت این تسهیلات 10 میلیون تومان جعاله نیز دریافت کنند.
 
مدیر طرح و برنامه‌ریزی بانک مسکن در ادامه تصریح کرد: افراد عادی و زوجین می‌توانند در تمامی شعب بانک مسکن به صورت موازی پس از ثبت قرارداد خرید مسکن اقدام به دریافت تسهیلات و جعاله کنند.
 
رحیمی انارکی در ادامه به روش‌های پرداختی تسهیلات اشاره کرد و گفت: روش‌های پرداختی که برای تسهیلات خرید مسکن وجود دارد عبارت است از: روش ساده یا اقساطی یکنواخت و روش پلکانی که سالیانه از سوی متقاضیان به بانک پرداخت می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: روش پلکانی سالیانه به صورت دوره‌ای است و متقاضیان در سه دوره چهار ساله، رقم خاصی را که به زودی به شعب بانک اعلام می‌شود پرداخت می‌کنند.
 
رحیمی انارکی در ادامه افزود: در حال حاضر متقاضیان تسهیلات را به صورت یکنواخت یا اقساطی پرداخت می کنند که رقم آن 525 هزار تومان است.  
 
مدیر طرح و برنامه بانک مسکن در ادامه به رقم بازپرداخت روش پلکانی اشاره کرد و گفت: بازپرداخت تسهیلات 35 میلیون تومانی به روش پلکانی به این صورت است که در سال اول 410 هزار تومان پرداخت می‌شود و هر سال به قسط آن اضافه می‌شود به گونه‌ای که در سال پنجم مبلغ قرارداد به 525 هزار تومان می‌رسد و از سال ششم، اقساط از 525 هزار تومان افزایش می‌یابد.
 
انارکی در ادامه به بازپرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی اشاره کرد و گفت: اقساط تسهیلات 50 میلیون تومانی ماهانه 750 هزار تومان است.
 
وی با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات 50میلیون تومانی پلکانی از 630 هزار تومان شروع می‌شود گفت: هرساله به مبلغ 630 هزار تومان اضافه می‌شود به طوری که در سال پنجم مبلغ قسط به 750 هزار تومان می‌رسد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از سال ششم مبلغ قسط همچنان افزایش می‌یابد به گونه‌ای که در سال ششم مبلغ به یک میلیون تومان می‌رسد.



 


انتهای پیام/
برچسب ها: وام ، مسکن ، بازپرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار