شبکه بزرگ قاچاق سلاح و مهمات متلاشی شد/کشف یک هزار تیر جنگی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کشف ده‌ها اسلحه از شبکه بزرگ قاچاق سلاح و مهمات گفت: این شبکه با تلاش ماموران انتظامی مهاباد کشف و متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار شرفی در تشریح خبر متلاشی شدن شیکه بزرگ سلاح و مهمات گفت: در راستای مبارزه بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی مهاباد با بهره گیری از کارهای اطلاعاتی باند بزرگ تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز را شناسایی و به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت اعضای باند را تحت نظر قرار دادند.
 
وی اضافه کرد: پس از چندین روز فعالیت و اطمینان از اینکه متهمان قصد دارند محموله بزرگی از سلاح و مهمات را به صورت غیرمجاز وارد مهاباد کرده و با جاسازی در خودروهای تندرو به استانهای همجوار قاچاق کنند، تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد.
 
وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهمان 92 قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه یک هزار و 10 فشنگ، 18 رشته دستبند، پنج دستگاه شوکر و 14 عدد اسپری دفاع شخصی را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با کشف این تعداد اسلحه از انواع مختلف، دو متهم نیز دستگیر شدند.
 
سردار شرفی گفت: تحقیق از متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی با حساسیت لازم در دستور کار ماموران پلیس مهاباد قرار دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار