پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

امضا فروشی مشابه ایران‌زمین‌ها را رقم می‌زند/ مشکل قانونی نداریم، نظارت کم است

عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با خسارت جانی و مالی گودبرداری‌های غیر اصولی حاصل عدم قانون لازم نیست بلکه نظارت بر اجرای آن کم است.

محسن پیرهادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص گودبرداری‌های غیر اصولی در تهران اظهار داشت: ما در این بحث مشکل قانون نداریم بلکه مهم اجرای قانون ضمانت بر اجرای آن است.

عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه زمانی که این اتفاقات رخ می‌دهد افرادی که مسئولیت‌ها را بر عهده دارند از ناظر، مشاور و تا پیمانکار در انجام مسئولیت خود کوتاهی می‌کنند در حالی که اگر وظایف خود بر طبق قوانین انجام می‌دادند این اتفاقات رخ نمی‌داد.

پیرهادی در ادامه بیان داشت: در ارتباط با پروژه ایران‌زمین  امضاها و تاییدیه‌هایی که در پایین برگه‌ها وجود دارد کافی است اما در واقع این امضاها سوری انجام می‌شود، تنها در حد انجام یک سیکل اداری و کاغذبازی ما است.

عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای شهر خاطرنشان کرد: حضور مشاور، مهندس و پیمانکار در کلیه عملیات گودبرداری ضروری است و در جایی که لازم است حضور داشته باشند تا پروژه را از نزدیک ببینند و آنالیز کنند متاسفانه دچار مشکل هستیم و اتفاقات ناگوار همچون پروژه ایران‌زمین را در پی خواهد داشت و در همین راستا می‌بایست نظارت را بیشتر کنیم چرا که مشکل قانونی نداریم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: امضا ، نظارت ، شورا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار