معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

باتوجه به منویات رهبرانقلاب ظرفیت همکاری بین شهرداری ووزارتخانه ها شناسایی واجرا میشود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به دیدار اخیر اعضای مدیریت شهری تهران با مقام معظم رهبری تاکید کرد: این دیدار فرصتی مغتنم و ارزشمند برای مجموعه مدیریت شهری پایتخت و البته یک روشنگری برای همه مدیران شهری در سطح کشور بود که از رهنمودهای معظم له استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدهادی ایازی ضمن بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار با تاکید بر توسعه فضاهای ورزشی شهر تهران اقدامات انجام شده را برجسته و خوب دانستند و این نشان از اهمیت گسترش فضاهای ورزشی در سطح شهر به خصوص مناطقی که فاقد فضاهای مناسب ورزشی هستند، دارد.
 
وی تاکید کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ساخت فضاهای ورزشی در محله های شهرتهران در دستور کار قرار دارد و به تناسبت نیازها محله اجرا می شود.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: رهبر انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از فرمایشاتشان بر ضرورت توسعه تعامل دولت و شهرداری تهران اشاره کردند که خوشبختانه در دوره فعالیت دولت یازدهم تعاملات بسیاری مطلوبی بین مدیریت فرهنگی شهر و وزارتخانه های ورزش، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت انجام شده است.به عنوان مثال این همکاری ها در خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منجر به امضای تفاهم نامه ای خواهد شد که تقریبا در نوع خود کم سابقه است.
 
ایازی ادامه داد: ظرفیت های همکاری مشترک بین شهرداری تهران و دیگر وزارتخانه ها نیز شناسایی، احصا و طی انجام توافقنامه ای زمینه اجرای فعالیت های مشترک انجام خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: تاکنون تلاش های بسیاری برای انتقال تجاربی نظیر اجرای طرح مدیریت محله به دیگر شهرها انجام و زمینه همفکری با مدیران شهری کلانشهرها در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استانها فراهم شده که با توجه به این که مقام معظم رهبری بر الگو بودن تهران برای دیگر شهرهای سراسر كشور تاکید فرمودند،درصدد توسعه این تعاملات برخواهیم آمد.
ایازی عنوان کرد: مقام عظمای ولایت تهران را نماد آبادانی، صلاح، سعادت و سبك زندگی برشمردند. از این رو این در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی لحاظ خواهد شد تا منشا خیر و برکت برای شهر و شهروندان باشد.
 
وی افزود: بهره گیری از افراد متعهد و خدوم به انقلاب اسلامی بخشی دیگر از رهنمودهای مقام معظم رهبری به مدیریت شهری بود که به طور جد بر آن پافشاری خواهد شد.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهردار ، تهران ، کشور ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار