عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد:

خودروهای آلاینده به دغدغه‌ جامعه تبدیل شد‌ه‌اند/ ناجی صنعت خودرو خود خودروسازان هستند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان باید ضمن بازسازی صنعت خودرو، نسبت به نوع تولیدات خود نیز تجدید نظر نمایند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ابراهیم نکو افزود: صنعت خودرو باید بر خلق محصولات به روز و ابتکارات و خلاقیت‌های جدید متمرکز شود.
 
وی با اشاره به این که خودروسازان باید از ظرفیت‌های این صنعت مهم استفاده کنند، اظهار کرد: این صنعت باید تولید محصولات از طریق تکنولوژی برتر، طراحی محصولات جدیدتر و تغییر خودروها به سمت جذابیت بیشتر برای مشتری بپردازد.
 
نکو با بیان این که خودروسازان باید نسبت به بازسازی صنعت خودرو و تجدید نظر در محصولات تولیدی خود اقدام نمایند، تصریح کرد: متأسفانه امروز خودروهای آلاینده به دغدغه جامعه تبدیل شده‌اند و خطرات جدی را متوجه خانواده‌ها کرده‌اند.
 
وی با تأکید بر چالش‌‌ها و خسارت هایی که به دلیل آلایندگی خودروها حاصل شده، اظهار کرد: رویکردهای موجود باید تغییر کرده و نوع تولید خودروها مورد تجدید نظر قرار گیرد تا حیات دیگری بر کالبد صنعت خودرو دمیده شود.
 
نکو با اشاره به این که در صورت ادامه روند گذشته در صنعت خودرو، استاندارد آلایندگی خودروها و عدم ارتقای نوع محصولات شرکت‌ها، قطعاً چالش فعلی در جامعه ادامه خواهد یافت، گفت: صنعت خودرو باید در نوع تولیدات خود و نیز نوع سوخت جایگزین تجدید نظر نماید.
 
وی با بیان این که خودروسازان برای تحول جدی در صنعت خودرو باید حرکت جدی داشته باشند، افزود: این که بخواهیم خارج از محدوده این صنعت کسانی را به عنوان ناجی وارد آن کنیم و به دست آن‌ها گره‌ای از مشکلات صنعت خودرو را باز نماییم، چنین چیزی امکان‌‌پذیر نخواهد بود.
 
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خودروسازان باید یک اتاق فکر جدید تشکیل دهند و برای صنعت خودرو با استفاده از طرح‌های معنادار و پر محتوا از نو برنامه‌‌ریزی نمایند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: خودرو ، مجلس ، صنعت ، دغدغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار