مروری بر هفته بیست و چهارم لیگ برتر:

نگاه فولادی ها به صدر جدول در کویر/پرسپولیس بازهم به فولاد خورد/بهای نفت با خودرو سازان بالا می رود؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز با انجام سه دیدار آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم پرسپولیس میهمان تیم گسترش فولاد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ سه تیم مدعی قهرمانی پرسپولیس، فولاد و نفت امروز به مصاف حریف خود می‌روند.

* گسترش فولاد- پرسپولیس/  تقابل دایی با تارتار

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امروز ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است.

سرخپوشان که هفته گذشته نتوانستند مقابل رقیب دیرینه‌شان به برتری برسند این بار قصد دارند که با بردن تیم گسترش فولاد همچنان در کورس قهرمانی بمانند.

تیم پرسپولیس مستحکم‌ترین خط دفاع را با 10 گل خورده دارد اما این تیم کمتر از تیم گسترش فولاد گلزنی کرده است براین اساس پرسپولیسی‌ها با 24 گل زده سه گل کمتر از حریف تبریزی‌شان به ثمر رسانده‌اند.

در آن سوی میدان گسترشی‌ها خط دفاعی مستحکم ندارند و تا الان 26 گل خورده‌اند.

سرخپوشان که در آستانه دربی اعتصاب کرده بودند بخشی از پولشان را گرفتند همچنین این روزها دوباره استعفای رویانیان مطرح شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رویانیان بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد استعفا می‌دهد.

در آن سوی میدان مهدی تارتار در طول سرمربیگری‌اش در تیم گسترش فولاد 2 بر یک باخت به دست آورده است این مربی قصد دارد سومین بردش را مقابل پرسپولیس بدست آورد و تیمش در جایگاه نهمی‌اش را حفظ کند.

تیم پرسپولیس در بازی رفت با یک گل مقابل تیم گسترش فولاد به برتری دست یافت باید دید سرخپوشان می‌توانند نتیجه بازی رفت را تکرار کنند یا نه.

محمدرضا اکبریان به همراه آرمان اسعدی، حمید غمزه و محمد ملکی قضاوت این بازی را بر عهده دارند حسین خوشخوان نظارت این بازی را بر عهده دارد.

* نفت تهران- سایپا/ نفتی‌ها به دنبال بازگشت به کورس قهرمانی 


تیم فوتبال نفت تهران امروز ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم فوتبال سایپا می‌رود.

شاگردان گل‌محمدی با یک بازی کمتر و کسب 38 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

این تیم با برد مقابل سایپا 41 امتیازی می‌شود و همچنان در کورس قهرمانی باقی می‌ماند.

در آن سوی میدان شاگردان فیرات به خاطر شکست خانگی مقابل ملوان بندرانزلی در هفته گذشته دوست ندارند که سه امتیاز دیگر را به حریفانش تقدیم کنند.

حسین زرگر به همراه رضا عبوس، سخاوت سلیمان‌نژاد، وحید کاظمی قضاوت این بازی را بر عهده دارند. مسعود عنایت ناظر این بازی است.

*فولاد خوزستان- مس کرمان / صدر جدول قرمز می‌شود!

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فوتبال مس کرمان می‌رود.
شاگردان فرکی با 43 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند اگر آنها بتوانند مسی‌ها را شکست دهند به صورت موقت صدرنشین لیگ می‌شوند و جای استقلال را در صدر جدول می‌گیرند.

فولادی‌ها هفته گذشته فرصت صدرنشینی را از دست دادند باید دید این هفته می‌توانند جبران نتیجه هفته گذشته را کنند و صدرنشین شوند یا نه.

در آن سوی میدان تیم مس کرمان رکوردار مساوی است و با 13 تساوی در انتهای جدول قرار دارد.
مظلومی برای رهایی مس از قعر جدول باید تیمش را برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه بفرستد.

اگر مسی‌ها بتوانند فولاد را در اهواز شکست دهند آن وقت بقایشان در لیگ برتر امیدوار می‌شوند و به طور غیر مستقیم به استقلال برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر کمک می‌کنند.

این روزها شایعاتی مبنی بر تغییر کادر فنی مس کرمان شنیده می‌شود باید دید بعد از شکست احتمالی تیم مس کرمان مقابل فولاد خوزستان این شایعات رنگ واقعیت به خود می گیرند یا نه.

دیدار دو تیم در بازی رفت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

غلامرضا جباری به همراه حسین طالقانی، علی اکبر عظیم‌پور و پیروز سیف‌اله پور قضاوت این بازی را بر عهده دارند ایرج نظری هم ناظر این بازی است.

سایر دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز یکشنبه 6 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار