مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

بازرسی مراکز خدمات گردشگری آذربایجان‌شرقی آغاز شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور ایجاد سفری راحت برای گردشگران نوروزی، بازدید و بازرسی از مراکز اقامتی و واحدهای خدماتی و رفاهی گردشگری آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرزین حق‌پرست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ناظران و بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دور اول بازدید از مراکز خدماتی و گردشگری را از 25 دی ماه آغاز کرده و این بتزدیدها تا 15 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

حق‌پرست مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، غذاخوری‌های بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز خدماتی و مجتمع‌های رفاهی بین راهی‌های استان را مراکزی عنوان کرد که در این مدت به شکل جدی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: این بازرسی‌ها در دو ماه آینده و همچنین در طی ایام تعطیلات نوروزی  با شدت بخشیدن به بررسی‌ها و نظارت‌ها انجام گرفته و به طور مداوم بر عملکرد مراکز مرتبط با سفر و گردشگری استان نظارت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شکایات و نظرات مردمی هم یکی از مواردی است که ناظرین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با توجه به آنها مراکز متخلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

فرزین حق‌پرست تصریح کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی نیز، گشت‌های محسوس و نامحسوس ناظران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به بررسی عملکرد تمام بخش‌های مرتبط با گردشگری پرداخته و با پیگیری شکایات و گزارش‌های مردمی و حمایت‌های قضایی و انتظامی برای ایجاد سفری بدون مشکل برای عموم هموطنان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گردشگری ، تبریز ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.