اقدامی هولناک از شورای هند/دختر 20 ساله محکوم به تجاوز گروهی 13 مرد شد

پلیس هند روز پنجشنبه اعلام کرد یک زن جوان هندی در شرق این کشور به علت داشتن رابطه عاشقانه ، به دستور شورای روستا قربانی تجاوز گروهی شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، به گفته یک مسئول پلیس هند ، 13 مرد در رابطه با این تجاوز گروهی که شامگاه سه شنبه در روستایی در ایالت بنگال غربی روی داد ، دستگیر شدند.
 
پس از آنکه روز دوشنبه رابطه عاشقانه این دختر20 ساله با مردی از یک روستای دیگر کشف شد ، شورای روستای سوبالپور ، در 240 کیلومتری غرب کلکته ، وی را به پرداخت 25 هزار روپیه (حدود 300 یورو) محکوم کرد ، اما والدین وی اعلام کردند قادر به پرداخت این جریمه نیستند. بنابراین ، این شورا این دختر جوان را به تجاوز گروهی محکوم کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از کلکته ، رئیس پلیس این منطقه گفت این دختر جوان بخاطر داشتن رابطه ای عاشقانه با مردی از روستای دیگر و برای آنکه نمی توانست جریمه تعیین شده از سوی شورای روستا را بپردازد ، قربانی تجاوز گروهی شد.
 
این منبع گفت 13 نفر از جمله رئیس شورای روستا در این رابطه بازداشت شدند.
شورای روستا که از مسن ترین ساکنان روستا تشکیل شده است نقش مهمی در زندگی اجتماعی در مناطق روستایی به ویژه در شمال هند دارد ،‌ غالبا برای افرادی که متهم به تخلفات اخلاقی هستند قانون خود را اعمال می کنند.
 
این اقدام بار دیگر توجهات به خشونت های جنسی علیه زنان را در هند جلب می کند. این در حالی است که سال گذشته نیز یک دختر دانشجو در دهلی نو در پی جراحت های وارد شده پس از آنکه مورد تجاوز گروهی قرار گرفت ، جان خود را از دست داد.
 
انتهاب پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۷ دی ۱۳۹۶
چه مردم بی شرمی انشاالله طبق رسمشون اونقدر بمیرن ودوباره دنیا بیان تا جونشون در بیاد
آخرین اخبار