خیانت در امانت؛

ماجرای نقشه پسر جوان برای تصاحب اموال بهترین دوستش

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: فردی که با صحنه سازی سعی داشت،مبلغ 60 هزار دلار ارز را که به عنوان امانت به وی سپرده شده بود تصاحب کند با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان آبادان دستگیر شد.

سرهنگ حسین کهیایی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق اظهار داشت: درساعت22:30 روز یکشنبه پانزدهم دی ماه سال جاری،فردی در تماس با مرکز 110 با ادعای سرقت به عنف تقاضای کمک کرد که بلافاصله ماموران کلانتری 16آبادان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
 
وی افزود: با حضور ماموران درمحل شاکی در حالی که از ناحیه دست چپ آثار جراحت داشت اظهار کرد: دو نفر موتور سوار با قمه به وی حمله کرده وپس از مجروح کردن وی کیف دستی اش را به همراه مبلغ 60 هزار دلار  معادل یک میلیاردو800 میلیون ریال به سرقت برده اند.
 
سرهنگ کهیایی گفت: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی،ماموران با تحقیقات گسترده و بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته صرافی و جایگاه سوخت نزدیک به محل وقوع جرم، پرده از اظهارات کذب شاکی برداشتند.
 
وی گفت: متهم پس از بازجویی های فنی لب به اعتراف گشود و اذعان داشت: دلارها متعلق به بهترین دوستش بوده و وی با هدف خیانت در امانت ، داستان دروغین سرقت به عنف را مطرح کرده و برای واقعی جلوه دادن موضوع اقدام به خودزنی و مجروح کردن دست خود کرده است که با راهنمایی متهم دلارها از داخل کولر منزل وی کشف شد.
 
سرهنگ کهیایی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: از تحویل اموال خود به افراد ناشناس و غیر قابل اعتماد پرهیز کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز 110 گزارش دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار