جلب محبت همسر با این شام‌های متفاوت

محققان در حال بررسی ارتباط بین مصرف غذا‌ها و حسی هستند که بعد از خوردن آن‌ها در بدن ما ایجاد می‌شود و یافته‌های جدید نشان می‌دهد تغییر رژیم غذایی می‌تواند روی متابولیسم بدن و مواد شیمیایی مغزی تاثیر گذاشته که بر خلق و خوی ما را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، ماهی، سالاد سبزیجات، پسته و بادام از مواد غذایی هستند که تاثیر زیادی در خلق و خوی آقایان دارند و میزان احساسات و عواطفشان را افزایش می‌دهد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این مواد غذایی مردان را هوشیار می‌کند و از بی‌حوصلگی و کسالت در آن‌ها جلوگیری می‌کند از این رو خانم‌ها برای انکه همیشه شوهرشان خوش اخلاق باشد می‌توانند با در نظرگرفتن غذاهای سبزیجاتی از بروز خشم و عصبانیت‌های آن‌ها جلوگیری کنند. 

گفتنی است، اشتهای مردان ارتباط مستقیم زیادی با مغز آن‌ها دارد و به محض اینکه مغز احساس گرسنگی را دریافت کند بدن با ترشح نوعی هورمون روبرو می‌شود که این هورمون موجب ایجاد خشم و افسردگی و بروز رفتارهای نا‌به هنجار در آقایان می‌شود. 

مصرف پسته و سالاد سبزیجات (قارچ، ذرت، کاهو، کلم، فلفل دلمه‌ای و...) می‌تواند مغز آقایان را آرام کند و از خستگی‌های آن‌ها بکاهد، پس بهتر است با تنوع در سالاد‌ها بهترین شام سلامتی را برای همسرتان آماده کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار