سکوت دنیامالی شکسته می‌شود!؟

رییس سابق فدراسیون قایقرانی به دنبال انتشار برخی نامه‌های وی به مجامع جهانی در رسانه‌ها سکوت اختیار کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به دنبال انتشار برخی‌نامه‌های رد و بدل شده از سوی احمد دنیا مالی رییس سابق فدراسیون قایقرانی وعضو هیئت رییسه کانوئینگ آسیا، بعد از برکناری از ریاست این فدراسیون، با مجامع بین‌الملل، اگشت اتهام نسبت به وی در تعلیق قایقرانی ایران به سوی اوست.

دنیا مالی یکی از اعضای کنونی شورای شهر تهران که برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی مجدداً ثبت نام کرده وبه دنبال برنامه‌ریزی برای حضور بدون مشکل در این انتخابات است، پس از انتشار این نامه‌ها فعلاً صحبتی با رسانه‌ای نکرده و سکوت اختیار کرده است.

البته پیش از این نیز دنیامالی و افراد دیگر بارها اخبار مربوط به دست داشتن‌شان در تعلیق فدراسیون قایقرانی را تکذیب کرده‌اند.

با این حال واکنش رییس سابق فدراسیون قایقرانی ونیز حسن تیمورتاش عضو آسیایی قایقرانی در روزهای آینده جالب توجه خواهد بود.

در عین حال انتخابات فدراسیون قایقرانی نیز به گفته احمد گواری سرپرست این فدراسیون تا پایان این ماه برگزار خواهد شد وباید دید تا روزهای باقی مانده به انتخابات واکنش مسئولان ورزش کشور برای حضور دنیا مالی در این انتخابات ونیز اخبار منتشره چه خواهد بود.

گفتنی است، احمد دنیا مالی رییس مسابقات فدراسیون قایقرانی به همراه چند رییس فدراسیون دیگر قبل از بازی‌های المپیک لندن توسط وزیر وقت ورزش برکنار شدند وبه دنبال آن اتفاقات ناخوشایند تعلیق گریبانگیر این رشته‌ها و ورزش ایران نصیب ایران شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار