آیت‌الله نوری‌همدانی:

قبل از آنکه آمریکا دست به اقدام نظامی بزند، مردان مومن آن دستان را قطع می‌کنند

آیت‌الله نوری‌همدانی، سخنان جان کری علیه ایران را کودکانه و احمقانه دانست و گفت: جان کری، ایران را به حمله نظامی تهدید کرد، باید این مسئله را بداند قبل از آن که آمریکا دست به اقدام نظامی بزند، مردان مومن، آن دستان را قطع خواهند کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله نوری‌همدانی" پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان و کارکنان وزارت دفاع با اشاره به ضرورت دفاع و شناخت دشمن، اظهار داشت: خداوند برای هر موجود زنده‌ای تجهیزاتی قرار داده است که از خود و نسل خود محافظت کند.
 
معظم‌له ادامه داد: یکی از وظایف ما شناخت دشمن، امکانات آن و راهکار تقابل با آن است تا بتوان در مقابل دشمن ایستادگی کرد و محفوظ ماند.
 
وی با اشاره به هجمه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، دشمنان توطئه‌های زیادی علیه انقلاب انجام دادند، چرا که انقلاب منافع آنها را از بین برده است.
 
این مرجع تقلید، درباره استثمار فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استکبار در کشورهای جهان، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب، فرهنگ، سیاست و اقتصاد غرب در کشورهای جهان حاکم بود و این مسئله سبب می‌شد که وابستگی جهان اسلام به مستکبران بیشتر باشد.

وی با اشاره به آیات قرآن و اهمیت شناساندن دشمن و راهکار مقابله با آن، یادآور شد: یکی از توصیه‌های قرآن کریم شناخت دشمن و ایادی یا کمک کنندگان به دشمن است که امروزه می‌توان از عربستان و قطر به عنوان ایادی استکبار نام برد که با نقاب تکفیری‌ها جان و مال و مسلمانان را به تاراج برده‌اند.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی در ادامه کفار منافقان و یهود را سه طایفه از دشمنان اصلی مسلمانان دانست و افزود: از زمان انقلاب تاکنون دشمنان اسلام آرام نبوده‌اند و دست به خدعه‌های فراوان زده‌اند.
 
معظم له، استکبار را تروریسم‌پرور معرفی کرد و گفت: آمریکا به نام حقوق بشر، به عراق، افغانستان و... حمله کرده است و علت حمله صدام به ایران نیز آمریکا بود و این مسئله نشان دهنده آن است که داعیه حقوق بشر آمریکایی ها، دروغی بیش نیست.
 
وی با اشاره به روایتی از امام صادق‌(ع)، تصریح کرد: همان طور که دوست داشتن خدا و ائمه‌(ع) عبادت محسوب می‌شود، دشمن دانستن دشمنان خدا و ائمه‌(ع) نیز عبادت است.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی ادامه داد: خداوند در قرآن می‌فرماید «ای اهل ایمان با کسانی که کافرند، با صمیمیت برخورد نکنید، چرا که هیچ وقت از کارشکنی علیه شما فروگذار نمی‌کنند و می‌خواهند شما عقب‌مانده باشید».
 
وی در ادامه سخنان جان کری در اجلاس داووس را مصداق همین آیه برشمرد و گفت: سخنان جان کری در اجلاس داووس مصداق این آیه است و بغض آنها از دهان آنها خارج می‌شود، این در حالی است که کینه‌ای که کافران از مسلمانان در دل دارند، بیش از آن است که بروز می دهند.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی، صحبت‌های جان کری علیه ایران را کودکانه و احمقانه توصیف کرده و گفت: وزیر امور خارجه آمریکا، ایران را به حمله نظامی تهدید کرد، باید این مسئله بداند قبل از آن که آمریکا دست به اقدام نظامی بزند، مردان مومن آن دستان را قطع خواهند کرد.
 
این مرجع تقلید در پایان افزود: با وجود مقام معظم رهبری و مردم انقلابی هیچ کس جرات ندارد به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
باید درس فراموش نشدنی به امریکا و اسراییل جعلی و نوکرانشان مثل سعودیها بدهیم،امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چون دستش به خون همه ملتهای جهان امروز الوده هست.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
رحمت خدا بر این علما که نفسشان حق است .
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۰۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
بادکنک آمریکا را با سوزن می ترکانیم
آخرین اخبار