باوی: پرسپولیس مدیریتی مثل دادکان می‌خواهد/مدیریت برای پروین سخت است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و مدیر عامل بزرگ و با تجربه‌ای مثل دادکان می‌خواهد و پروین نمی‌تواند این تیم را مدیریت کند.

کریم باوی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت درمانی خود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به لطف خدا و با زحمات آقایان رویانیان و استیلی عمل دومم نیز با موفقیت انجام شد و در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم. 

وی افزود: باید قدردان زحمات آقایان رویانیان و حمید استیلی و اکبر یوسفی باشم و همچنین از آقای دکتر طاهری اعظم که مرا بدون هیچ هزینه‌ای عمل کرد تشکر صمیمانه می‌کنم. 

گلزن اسبق تیم ملی از فدراسیون فوتبال گلایه داشت گت: از فدراسیون فوتبال نه کسی به ملاقاتم آمد و نه حتی کسی زنگ زد و برای این فدراسیون متاسفم که ارزشی برای پیشکسوتان قائل نمی‌شود. 

وی افزود: از حبیب کاشانی تشکر می‌کنم که جویای حال من است و قول داده یک خودرو برایم بخرد و با آن تردد کنم که امیدوارم قولش عملی شود. 

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته است و مردم را ازاین فوتبالی که ارائه می‌کند خسته کرده است. 

وی گفت: دایی به خاطر ترس از شکست مقابل استقلال شرایط خوبش را از دست داده است و الان سرگردان وبلاتکلیف کار می‌کند. 

باوی در خصوص مدیریت پروین گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مدیر بزرگی مثل دادکان می‌خواهد چرا که مدیریت پرسپولیس برای پروین سخت است و او باید در زمین فوتبال باشد نه پشت میز. 

وی افزود: دادکان می‌تواند ادامه دهنده راه رویانیان باشد چون رویانیان تنها مدیری بود که مفید کار کرد و به پیشکسوتان نیز اهمیت می‌داد. 

وی همچنین افزود: پرسپولیس باید به آرامش برسد و بازیکنان باید تعصب داشته باشند و فقط به فکر پول نباشند. 

باوی گفت: پروین راه را برای دایی بازگذاشته و امیدوارم دایی بتواند به پرسپولیس را به شرایط خوبش برگرداند دایی اسطوره باشگاه پرسپولیس است و باید بماند اما ترس را کناربگذارد تا بتواند نتایج خوبی با تیم کسب کند. 

وی درپایان در خصوص بازگشت کریمی گفت: کریمی اول باید مشکلش را با دایی حل کند، اما به خاطر سن و سالش دیگر نمی‌تواند به عنوان بازیکن به تیم رود بلکه می‌تواند به عنوان مربی در کنار دایی تجربیاتش را در اختیار بازیکنان جوان پرسپولیس قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: باوی ، پرسپولیس ، دادکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار