چهارمین سمینار برند در گردشگری برگزار می‌شود

چهارمین سمینار برند در گردشگری با حضور سفرای خارجی نهم بهمن در کیش و 12 بهمن در شیراز برگزار می‌شود.

"محسن کرابی" دبیر علمی چهارمین سمینار برند در گردشگری به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین سمینار برند در گردشگری با محور برندسازی مقاصد گردشگری و برند شهری نهم بهمن در منطقه آزاد کیش و 12 بهمن در شیراز برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این سمینار تعدادی از استادان ایرانی و خارجی مطرح در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات و برندسازی مقاله‌های مختلفی را ارائه خواهند کرد.
 
کرابی تصریح کرد: یکی از مهمانان شرکت کننده در این سمینار مشاور عالی نمایشگاه بین‌المللی ITB برلین است.
 
دبیر علمی چهارمین سمینار برند در گردشگری اظهار داشت: نخستین سمینار در گردشگری در سال 89 براساس برنامه مدرن علمی برگزار شد و هر سال به موضوعات تخصصی با هدف فرهنگ‌سازی و آسیب‌شناسی ابعاد متفاوت برند در گردشگری در حوزه‌های مختلف برند شرکتها، محصولات و مقاصد گردشگری پرداخته شده است.
 
وی ادامه داد: از مهمترین ویژگی‌های این رویداد بین‌المللی طی چهار سال گذشته می‌توان به طرح مباحث جدید، مفهوم سازی و آشنا کردن فعالان و دست اندرکاران گردشگری با برندهای گردشگری و ایجاد ضرورتهای مناسب برای حرکت به سمت ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد که عصاره برندسازی است اشاره کرد.
 
گفتنی است؛ چهارمین سمینار برند در گردشگری با همکاری شرکت آموزش مارکوپولو، سازمان منطقه آزاد کیش، چهابهار، قشم، انزلی، ارس و ماکو، شرکت‌های هواپیمایی، مراکز اقامتی، شرکت‌های مسافرتی و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.