مکانی: امیدوارم کی‌روش شانس دوباره‌ای به من بدهد/ تراکتور مهم است، نه استقلال و مس

دروازه‌بان تیم فولاد گفت: مهم نیست مقابل مس بازی کنیم یا استقلال هدف ما قهرمانی در جام حذفی است پس باید اول تراکتور را ببریم.

سوشا مکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما پرسپولیس را شکست داد پس توان بردن استقلال را هم دارد. از این رو مهم نیست در بازی بعد جام حذفی مقابل کدام حریف بازی می‌کنیم. فعلاً بازی با تراکتورسازی مهم است چراکه بلیت صعود ما به فینال است. ضمن اینکه تبریزی‌ها تیم سرسختی دارند و بردن آنها اصلاً کار راحتی نیست.

وی با اشاره به پنالتی‌هایی که در بازی با پرسپولیس گرفت، گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند من شانسی این پنالتی‌ها را گرفتم ولی برای من فرقی نمی‌کند مهم این است که من موفق شدم در آن بازی با گرفتن پنالتی‌ها تیمم را به مرحله بعد ببرم.

این دروازه‌بان که هنوز امیدش را برای حضور در تیم ملی از دست نداده خاطرنشان کرد: کاری از دست من برنمی‌آید همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم اول می‌خواهم تیمم را موفق کنم و در مرحله بعدی خودی به مربیان تیم ملی نشان دهم. همه تلاشم را برای  بهترین بودن انجام می‌دهم امیدوارم کی‌روش بار دیگر مرا ببیند و شانس دوباره پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در جام‌جهانی را به من بدهد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پرسپولیس ، مکانی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار