بسته ویژه عید نوروز؛

هفت سـین دریچه مجله خبری

دريچه فناوری اطلاعات ضمن عرض تبريک به مناسبت فرار رسيدن سال ۱۳۹۴ به همه ايرانيان عزیز، هر روز برای علاقه مندان به دنيای تکنولوژی نرم افزاری را خواهیم داشت، لذا پيشنهاد می‌کنیم هر روز از هر کجا که هستيد با صفحه ما در ارتباط باشيد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در این بسته ویژه که "هفت سین دریچه" نام دارد شما را با بهترین نرم افزارها که در ایام نوروز مورد استفاده قرار می‌گیرد را معرفی می‌کنیم.







نرم افزار شماره یک / نرم افزار کامل قرآن کریم به همراه قرائت و ترجمه برای رایانه

نرم افزار Zekr در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد. این نرم افزار که برای اولین بار در سال 2005 ارائه شد اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته است.






حجم: 8.12 مگابایت / برای اجرا نياز به نرم افزار Java-runtime-6.3-Windowns داريد



نرم افزار شماره دو / تبديل انواع فايل های صوتی و تصويری به فرمت های دیگر

نرم افزار Total Video Converter HD پر کاربردترین نرم افزار برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری برای رایانه است. شما کاربران دریچه می توانید با این نرم افزار قدرتمند کلیه ی فایل های صوتی و تصویری خود را به فرمت های مختلف صوتی و تصویری تبدیل کنید. در ضمن با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های ضبط شده از گیرنده ی دیجیتال خود را برای مشاهده در فرمت های تصویری دیگر تبدیل کرده و استفاده کنید.



بعد از نصب نرم افزار فایل Serial را باز کنید و کد ها را در داخل نرم افزار در قسمت Registered نرم افزار کپی كنيد.



نرم افزار شماره سه / پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می کند. این نرم افزار می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player به صورت خودسرانه عمل نمی کند که باعث از دست دادن اطلاعات شوید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید به دنبال حذف کدام دسته از فایل ها و اطلاعات هستید.





حجم: 4.55 مگابایت / نرم افزار را با توضیحات موجود در فایل Readme نصب کنید



نرم افزار شماره چهار / پخش کننده کامل فایل‌های صوتی و تصویری برای رایانه

برخی از نرم افزارهای پخش کنند فایل‌های صوتی و تصویری قابلیت پخش همه فرمت ها را ندارند به همین منظور کاربران مجبور می‌شوند چندین نرم افزار پخش کننده نصب کنند. اما دریچه با معرفی KMPlayer کار را آسان کرده چرا که شما را از نصب هرگونه نرم افزار اضافی راحت می  کند.
نرم افزار KMPlayer در عین کم حجم بودن رایگان هم هست که می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.





نرم افزار شماره پنج / وضعیت آب و هوا را در گوشی اندرویدی خود پیش بینی کنید

هواشناس بجای دریافت اطلاعات از یک منبع، تقریبا از 18 مرکز علمی و تحقیقاتی بین المللی اقدام به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود می کند. این مساله به این خاطر مهم است که تمام عملیات تحلیل اطلاعات به وسیله کامپیوتر ها و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و امکان اشتباه وجود دارد. لذا ترکیب اطلاعات چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بالاتر رود.

   



نرم افزار شماره شش / فتوشاپ را به گوشی اندرویدی خود بیاورید

همه‌ی ما با نرم افزار حرفه‌ای Adobe Photoshop آشنایی داریم. این برنامه که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای برای ویرایش تصاویر است که اکنون نسخه جدید و یا بهتر است بگوییم نسخه Express این نرم افزار برای اندرویدی ها منتشر شده است. با کمک Adobe Photoshop Express بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود بیاورید.





نرم افزار شماره هفت / گوشی اندرویدی خود را به چراغ قوه تبدیل کنید

نرم افزار Amazing Flashlight یک برنامه فوق العاده حرفه ای است با کلی ابزار که گوشی شما را به چراغ قوه پیشرفته تبدیل می کند. اضافه شدن رنگ‌های جدید، اضافه شدن چراغ ماشین پلیس های اروپا و برخی دیگر از ویژگی های قابل توجه این نسخه می باشد. این برنامه محیط گرافیکی متفاوتی دارد که در مکان های تاریک خیلی کاربردی می‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به دیدن اشیاء در تاریکی با استفاده از قابلیت Night Vision اشاره کرد.

   




گردآوری از: سالار واعظی







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار