سردار نقدی:

اگر آموزه‏های شهدا را به عرصه عمل بیاوریم، مشکلاتمان حل می‏شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید غازی به ما یاد داد که چگونه می‎توان در تمام عرصه‎های زندگی آرمان‎های اسلامی را پیگیری و پیاده کرد، اگر امروز آموزه‎های خودمان را از این شهدا به عرصه عمل بیاوریم، بخش اعظم مشکلاتمان حل می‎شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در سومین یادواره شهدای ورزشکار منصوب به سردار شهید حسن غازی با اشاره به سی‎وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما امروز عظمت، عزت و مجد کشورمان را مدیون شهدایی همچون حسن غازی و 1086 شهید استان اصفهان هستیم.  
 
وی افزود: آن‎ها کار سخت و نشدنی مقابله با دشمنان را طی هشت سال جنگ تحمیلی عملی کردند و ما امروز باید از آرمان‌های آنان دفاع کنیم و راهشان را در بزنگاه‎های تاریخی سرلوحه قرار دهیم. چرا که آنان با دستان خالی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایفای نقش کردند، در کشوری که 50 هزار مستشار آمریکایی و غربی بر تمام حکومت وقت سیطره داشتند و آزادی را از مردم کشورمان سلب کرده بودند این شهدای ما بودند که در برابر قدرت نمایی‎های استکبار، طاغوت و ساواک ایستادگی کردند.  
 
سردار نقدی ادامه داد: آمریکایی‎ها بعد از انقلاب اسلامی 57 و شکست از ملت ایران، دولت بعث عراق را به جنگ با ما ترغیب و تجهیز کردند و تمامی ابرقدرت‏ها را پشت سر صدام جمع کردند تا ما را به زانو درآورند، اما این جوانان بسیجی ما بودند که با آنان مقابله کردند و از تمامیت عرضی کشورمان دفاع کردند این برای ما اتمام حجتی است که در مقابل صف آرایی جدیدی که صورت گرفته است  از این شهدای عزیز درس بگیریم.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هر کس که می‎گوید نمی‎توان در برابر قدرت‎های استکباری ایستاد، بدانند که شهدا حجت را برای ما تمام کردند؛ چنان که شهید حسن غازی و سایر جوانان ما دیروز توانستند، امروز ما هم می‌توانیم.  
 
وی تصریح کرد: آمریکا باید بداند این ملت تسلیم شدنی نیست، ما الگوهای غربی را هرگز نخواهیم پذیرفت ما به اسلام خودمان تمسک می‎جوییم، شهید غازی به ما یاد داد که چگونه می‎توان در تمام عرصه‎های زندگی آرمان‎های اسلامی را پیگیری و پیاده کرد، اگر امروز آموزه‎های خودمان را از این شهدا به عرصه عمل بیاوریم، بخش اعظم مشکلاتمان حل می‎شود. 
 
براساس این گزارش در حاشیه این مراسم از خانواده شهید حسن غازی تقدیر به عمل آمد و از کتاب "شقایق عاشق" به قلم زینب عطایی که در وصف شهید غازی به رشته تحریر درآمده است و همچنین از تمبر یادبود این شهید بزرگوار که توسط اداره کل پست استان اصفهان تدارک دیده شده بود رونمایی شد.  

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سازمان ، بسیج ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار