نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

دوربین حرفه ای - سیمبیان



نرم‌افزار CameraPro به‌شما اجازه‌ی دسترسی به یک دوربین عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع را می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به زوم دیجیتال ۱۱x، لرزش‌گیر عکس، زمان‌بندی عکس‌برداری، اتوفوکس بدون وقفه، Burst، تشخیص چهره، فیلم‌برداری ۷۲۰p است.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

پلیر قدرت مند - آیفون



بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

پیامک های کشویی - آندروید



برنامه کاربردی"Sliding Messaging Pro" برای گوشی های اندروید تهیه شده است با این برنامه برای دیدن پیام های که به موبایل شما ارسال می شود بدون نیاز به رفتن داخل صندق پیام می توانید از طریق این این منوی کشویی پیام آنها را باز کنید و پشتیبانی کامل از پیام های چند رسانه ای را داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار پینت - ویندوز فون



یکی از نرم افزار های کار آمد و بسیار محبوب ویندوز را حتما می شناسید. پینت نرم افزاری است که با کمک ان می توان هر کاری را به سریع ترین شکل ممکن انجام داد. این بار ماکروسافت نسخه ای از این نرم افزار را برای تلفن های همراه خود ساخته است که همان امکانات را بر روی تلفن همراه در اختیار شما قرار می دهد.

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

نرم افزار افزایش عمر باتری - آی او اس



نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

نرم افزار تغییر چهره - آندروید



نرم افزار قدرتمند تغییر چهره آندروژن Androgen - ویژه اندروید : شما میتوانید کار خود را بر روی یک مدل شروع کنید و با توجه به آنچه که در ذهن دارید چهره او را تغییر دهید و به صورتی که خود میپسندید در بیاورید در حقیقت شما با این برنامه یک چهره نگار حرفه ای میشوید و تجربه ای تازه را برای خود به وجود می آورید

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار