مهمترین عناوین خبری احزاب در خرداد ماه سال 1392/

کاندیداهای ریاست‌جمهوری در مناظره‌های سیما چه گفتند؟ / ناگفته‌های "جلیلی" از پرسش و پاسخ با "کاترین اشتون"

ناگفته‌های "جلیلی" از پرسش و پاسخ با "کاترین اشتون"، تحت فشاربودن آیت‌الله رفسنجانی در انتخابات، کاندیدای ریاست‌جمهوری در مناظره‌های سیما چه گفتند، پرچم سفید گفتمان اعتدال در انتخابات بالا رفت و .... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در خرداد ماه سال 1392 بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ناگفته‌های "جلیلی" از پرسش و پاسخ با"کاترین اشتون"، تحت فشاربودن آیت‌الله رفسنجانی در انتخابات، کاندیدای ریاست‌جمهوری در مناظره‌های سیما چه گفتند، پرچم سفید گفتمان اعتدال در انتخابات بالا رفت و .... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در خرداد ماه سال 1392 بود.


مهمترین عناوین خبری "خردادماه" حوزه احزاب سال 1392 را در گزارش زیر می‌خوانید.


حدادعادل: احمدي‌نژاد پرکار بود اما نگاه واقع بینانه‌ای به قدرت و مدیریت کشور نداشت/ نبايد سبد رای اصولگرایان را تکه تکه کنیم

عضو ائتلاف پيشرفت گفت: احمدی نژاد از نظر اجرایی پرکار بود و از قدرت بالايي برخوردار بود اما نگاه واقع بینانه‌ای به قدرت و مدیریت کشور نداشت.






غرضي در گفتگوي تفصيلي با باشگاه خبرنگاران: هيچ ستاد انتخاباتي تشکيل نمي‌دهم/ به قلب مردم رجوع مي‌کنم/ راي 55 ميليوني خواهم داشت

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جموري با بیان اینکه هيچ انتظاري از گروه‌ها و احزاب کشور براي حمايت در عرصه انتخابات ندارم، گفت: هيچ ستادي براي فعاليت انتخاباتي خود تشکيل نمي‌دهم و تبليغات نخواهم داشت لذا معتقدم به قلب مردم رجوع مي‌کنم و تنها از ظرفيت رسانه ملي بهره مي‌برم.

جلیلی: گفتمان امام(ره) کدخدایی بر جهان نیست نفی نظام سلطه است

کاندیدای با بیان اینکه گفتمان امام(ره) کدخدایی بر جهان نیست،بلکه نفی نظام سلطه است، گفت: باید تلاش کنیم گفتمان اسلام ناب را بیان کنیم که این گفتمان می‌تواند موجب پیشرفت کشور شود و رویگردانی از آن نتیجه‌ای نخواهد داشت.

رضایی: آمریکا را بر سر دو راهی مي‌گذارم/ مذاکرات را ادامه خواهيم داد

کاندیدای يازدهمين دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه آمریکایی‌ها با وقت‌کشی به دنبال تاثیر بیشتر تحریم‌ها بر ایران هستند، گفت: باید وقت‌شکی را از آمریکایی‌ها گرفت چون آمریکایی‌ها از ایران قدرتمند در پشت میز مذاکره نگران و هراس دارند.

ناگفته‌های جليلی از پرسش و پاسخ با كاترين اشتون / نظر جليلی در خصوص حضور بانوان در کابينه

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درباره نظر وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص انتخابات ایران گفت: موضوع انتخابات در آمریکا همواره مورد سؤال بود و من حتی این موضوع را از خانم اشتون پرسیدم که چرا در آمریکا با 200 سال قدمت و 250 میلیون جمعیت در هر انتخابات فقط به دو نامزد اجازه ورود داده می‌شود.

آيت‌الله رفسنجاني: در هيچ مقطعي مثل اين دوره تحت فشار نبودم، كه وارد عرصه شوم

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در هيچ مقطعي مثل اين دوره از سوي اقشار مختلف مردم تحت فشار نبودم كه وارد عرصه شوم.





گزارش/ هر آنچه که 8 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اقتصادی بیان کردند + فیلم

نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم دیدگاه های خود را در مناظره اقتصادی مطرح کردند.

قاليباف: دولت دايناسوري به طور حتم منقرض مي‌شود/ رئيس‌جمهور بايد بداند که در کدام حوزه‌ها فضولي نکند

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: رئيس‌جمهور ظرف مدت شش ماه بايد بداند در کدام حوزه‌ها فضولي نکرده و در کدام حوزه‌ها پايبند باشد.

عارف: دولتی مقتدر و توانا تشکیل می‌دهم/غرضی: ملتی هستیم که هیچ خطا و خلاف قانونی نکرده‌ایم/قالیباف: مدیریت حلقه گمشده اقتصاد کشور است

عارف، غرضی و قالیباف در هشتمین شب پخش تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم در رسانه ملی با حضور در سیمای جمهوری اسلامی ایران به تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

مشروح اظهارنظرهاي كانديداهاي رياست جمهوري در خصوص مسائل فرهنگي و اجتماعي + فیلم

مناظره فرهنگي و اجتماعي نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري بر صحنه سيما برگزار مي‌شود.

نعمت‌زاده: عملکرد" رسانه ملي "در برگزاري "مناظره دوم" قابل قبول بود

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: اعتقاد دارم مناظره دوم میان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از مناظره پیش بهتر بوده و رسانه ملی عملکرد قابل قبولی را در این راستا انجام داده است.

وقتي عماد مغنيه عکاس يک صحنه ويژه مي‌شود/حضور سید "حسن نصرالله" در منزل "حدادعادل" + عکس

"فريدالدین حدادعادل" فرزند "غلامعلي حدادعادل" خاطره جالبي را از عكسي يادگاري تعريف مي‌كند كه شهيد "عماد مغنيه" عكاس آن بوده است.





مشروح سومين و آخرين مناظره 8 کاندیدای ریاست جمهوری با محوريت سياست داخلي و خارجي + فیلم

سومين و آخرين بخش از مناظره يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، با محوريت سياست داخلي و خارجي ساعت 16 عصر امروز(جمعه) آغاز شد و تا ساعت 20:40 دقيقه با پايان رسيد؛ 8 کانديداي رياست جمهوري به بيان ديدگاه و نظرات خود پرداختند.

نگاه نمايندگان مجلس، احزاب و كارشناسان سياسي و حقوقي به مناظره انتخاباتي رسانه ملي

مناظره سوم کاندیداها با رویکرد سیاسی برگزار شد، باشگاه خبرنگاران در تماس با شخصیت‌های سیاسی نظر آن ها را در خصوص عملکرد رسانه ملی در پخش مناظره‌ها جویا شد که مهم‌ترین محور سخنان آن ها را در زیر می‌خوانید.


حجت‌الاسلام روحانی: بزرگان اصلاحات تصمیم گرفتند بمانم/ بداخلاقی دیگر بس است

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: 8 سال بداخلاقی، دیگر بس است، به امام حسین (ع) قسم یاد می‌کنم که هیچ هدفی جز توسعه و نجات کشور در ذهن ما وجود ندارد.

مطهري: صداي ملت در آينده حزب سياسي مي‌شود/ليست شوراي شهرمان وزين و با اعتدال است

سخنگوي تشکل صداي ملت با بيان اينکه ليست شوراي شهر ما متشکل از افراد اصولگرا، اصلاح طلب و با تخصص است گفت: اين تشکل با اصول مباني ثابت سياسي، اجتماعي در آينده ممکن است به حزب سياسي تبديل شود.

كناره‌گيري عارف به نفع روحاني يك "بده بستان" سياسي نبود

معاونان ستاد انتخاباتی روحانی با بيان اينكه کناره‌گیری عارف به نفع روحانی یک "بده بستان سیاسی" نبود، تاكيد كردند: این کناره‌گیری براساس نظرسنجی و اجماع کمیته 17 نفره بود، دنبال معنایابی و استخراج نیستیم اما واقعیت این است که کناره‌گیری عارف به نفع روحانی بود.





هشدار باقري لنکراني نسبت به تلاش عده‌اي براي تکرار وقايع سال 88 در انتخابات 92

عضو جبهه پايداري با اشاره به فتنه سال 88 گفت: عده‌اي تلاش مي‌کنند با کاريکاتوري از وقايع سال 88 همان فتنه را در انتخابات 92 اجرايي کنند ما اين را يک خطر جدي مي‌بينيم و نسبت به آن هم خودمان و هم طرفداران گفتمان انقلاب هشدار مي‌دهيم.



جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد: اصلاحات را با حسن روحانی ادامه می‌دهیم

جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه شماره 4، ضمن تشکر از محمدرضا عارف به خاطر کناره‌گیری از نامزدی انتخابات و دعوت از مردم برای خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری، حمایت قاطع خود را از حسن روحانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

مادر شهید احمدی روشن: مصطفی را تقدیم رهبر و مردم کردم/سازشکاران حق استفاده از عکس پسرم را ندارند

پدر و مادر شهید احمدی روشن امروز در همایش انتخاباتی جلیلی که در ورزشگاه حیدرنیا برگزار شد حضور یافتند.

"مقام معظم رهبری" پس از انداختن رأى در صندوق انتخابات ریاست‌جمهوری از مردم چه می‌خواهند؟

توقّع ما از آحاد مردم این است که با احساس مسئوليت و با احساس اين كه كارى را آگاهانه و از روى تشخيص انجام مى‌دهند، رأيشان را در صندوق بيندازند؛ ما اعتمادمان در درجه‌ی اول ـ در اول و آخر ـ به لطف خدا و به كمك الهی است و از خدای متعال استعانت مي‌كنيم و كمك مي‌خواهيم و در درجه‌ بعد به آگاهی و رشد و هوشياری مردم است.


کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را کجا به صندوق انداختند؟

شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شعبه‌های اخذ رأی، آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.


"حسن روحانی" برای 4 سال رئیس جمهور منتخب ایران شد+ نتیجه قطعی شمارش آراء

"حسن روحانی" با 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زد.





چه کساني به "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني" تبريک گفتند

پس از اعلام نتايج يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و پيروزي "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني"، مقام معظم رهبري، علما، مقامات ايراني و خارجي طي پيام‌هايي به روحاني تبريک گفتند.

روحانی در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران: باید بر حماسه‌سازی مردم سر تعظیم فرود آورد/مردم حرکت خود را برای تغییر و تحولی جدید آغاز کرده‌اند

منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضرت امام خمینی(ره) عزت و سربلندی را برای ملت ایران به وجود آورده اند.

در اولين نشست خبري رئيس جمهور منتخب با رسانه‌ها؛ خبرنگاران خارجي از حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني چه سوالاتي پرسيدند؟

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب ملت ايران در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري طي نشست خبري به سوالات خبرنگاران رسانه‌هاي خارجي پاسخ داد.


مهم‌ترین انتظار آيت الله هاشمي رفسنجانی از دولت حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه دولت آینده، تداوم و تقویت امید ایجاد شده در میان مردم است، تاکید کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور جدید از فرصتی که در این دوره در اختیار دارد به نحو احسن استفاده کند.

حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر روحاني: راي مردم یعنی "ما آینده بهتری می‌خواهیم"/ما همه با همیم و قهر‌ها تمام شد

رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران گفت: حضور پرشور مردم در حماسه سیاسی گويای یک جمله مبنی بر اینکه "ما آینده بهتری می‌خواهیم" بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار