تکرار/ باشگاه خبرنگاران بررسی کرد؛

فساد "جاستین بیبر" مردم آمریکا را هم به ستوه آورد/ سقوط آزاد بیبر از برج شهرت + تصاویر

در اين "پروژه ضد فرهنگي" جديد، از روشي استفاده مي‌شود که بيشترين تاثير را روي ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ "ناتوي فرهنگي" غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرايندي کاملا برنامه‌ريزي شده، مهره‌هاي خود را به عنوان الگو به جهان معرفي کرده و در طي مدت کوتاهي اين مهره‌هاي نوجوان را تبديل به الهه‌اي براي نوجوانان کشورهاي ديگر بويژه کشورهاي شرقي و مسلمان مي‌کنند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "جاستین بیبر"، خواننده نوجوان آمریکایی-کانادایی بارها به دلایل حرکات و رفتارهای جنجال‌برانگیز تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های خبری جهان را به خود اختصاص داده است.

رفتارهایی از قبیل، پوشش زننده و خاص، ناسزا و ریختن آب دهان روی طرفداران خود، مصرف مواد مخدر، حضور در برنامه‌هایی که نوجوانان حق تماشای آن را ندارند، حمل مواد مخدر و بسیاری دیگر.



فساد و رفتارهای زننده و غیر اخلاقی بیبر به قدری افزایش یافته است که صدای مردم آمریکا را در آورده و به خاطر تاثیرات منفی این خواننده نوجوان روی جوانان آمریکایی داشته، که به تازگی کمپینی در وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا به راه افتاده تا برای اخراج بیبر از این کشور امضاء جمع‌‌آوری کند. این کمپین تاکنون توانسته بیش از 230 هزار امضا جمع‌آوری کند و حتی واکنش کاخ سفید را نیز در بر داشته است. کارنی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

متن درخواست اخراج جاستین بیبر از آمریکا بدین شرح است:

ما مردم ایالات متحده، احساس می کنیم که در حال اشتباه در فرهنگ عامه کشورمان هستیم. ما می‌خواهیم بیبر به دلیل رواج کارهای مخرب و خطرناک، بی پروایی و استعمال مواد مخدراز کشورمان اخراج و گرین کارتش باطل شود. او نه تنها امنیت ما را به خطر می‌اندازد بلکه تاثیر بدی بر جوانان کشور ما دارد. ما از مردم می‌خواهیم برای حذف جاستین بیبر از جامعه ما این دادخواست را تایید کنند.




گفتنی است، جاستین بیبر،‌ خواننده 19 ساله کانادایی در تازه‌ترین جنجال رسانه‌ای‌‌ در روز پنج شنبه ۲۳ ژانویه،‌ به جرم کورس گذاشتن در خیابان و رانندگی تحت تاثیر الکل، ماری جوانا و دارو بازداشت شده است.

پلیس ساحلی میامی گفته است که این خواننده پاپ روز سه شنبه در خیابان بازداشت شده و با پلیس نیز همکاری نکرده است. او به مقاومت در برابر پلیس و داشتن گواهینامه منقضی متهم شده است.

بازداشت او یک هفته بعد از آن اتفاق می‌افتد که همسایه‌اش او را متهم کرد که به خانه او تخم مرغ پرت کرده است.

گزارش پلیس حاکی از آن بود که به ملک همسایه‌اش به میزان قابل توجهی آسیب رسانده است. در پی جست‌وجوی خانه او توسط پلیس، یکی از همراهانش نیز به اتهام همراه داشتن مواد مخدر بازداشت شده بود.

باشگاه خبرنگاران در تاریخ 4 مرداد 1392، گزارشی از جاستین بیبر تهیه کرد و در آن نسبت به رواج بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی میان نوجوانان هشدار داده بود، به‌طوری که دادخواست اخیر مردم آمریکا مبنی بر اخراج این خواننده، مهر تاییدی است بر هشدارهای مطرح شده.

بر همین اساس، باشگاه خبرنگاران قصد بنا به درخواست مخاطبان گرامی، یک بار دیگر گزارشی را که در تاریخ 4 مرداد 1392 در رابطه با جاستین بیبر  تهیه کرده بود را منتشر کند.

در زیر گزارش مذکور ملاحظه می‌شود:

در دهه‌هاي گذشته، غرب به سرکردگي "رژيم صهيونيستي"، راه‌هاي گوناگوني را در "جنگ نرم" عليه فرهنگ "کشورهاي در حال توسعه" و بويژه کشورهاي اسلامي در خاورميانه تجربه کرده است،‌ به‌طوري که توانسته برخي از اين برنامه‌هاي ضد فرهنگي و "پروژه‌هاي کنترل ذهن" خود را در بعضي از کشورهاي منطقه مانند ترکيه و "کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس" اجرا کند تا با انحطاط فرهنگ اسلامي اين کشورها، رژيم صهيونيستي و غرب بتوانند سياست‌هاي خود را در "خاورميانه" پياده کنند.

 

در پروژه‌هاي نرم ضد فرهنگي صهيونيستي-غربي، ابعاد و روش‌هاي گوناگوني مورد استفاده قرار مي‌گيرند: از اشاعه فرهنگ خيانت و عادي بودن روابط خارج از خانواده در شبکه‌هاي ماهواره‌اي زرد، ساخت فيلم‌هاي بي‌محتواي ضد اخلاقي که خيانت و بي‌بند و باري را امري رايج نشان مي‌دهند گرفته تا "عروسک‌هاي باربي" و طراحي‌هاي هدف‌دار جلد دفتر و کيف مدرسه و وسايلي که هميشه همراه نوجوانان بوده و تاثير بسزايي بر ذهن آن‌ها دارد.


اما غرب و رژيم صهيونيستي در آخرين پروژه ضد اسلامي-فرهنگي خود نسل نوجوان را هدف قرار داده‌اند؛ پروژه‌اي بزرگ که در آن تلاش مي‌شود تا از راه‌هاي غير مستقيم ذهن افراد را از کودکي و نوجواني نسبت به مسائل غير اخلاقي و غير اسلامي به گونه‌اي کنترل کنند که اين مسائل براي نسل جوان و نوجوان عادي انگاشته شده و از آرمان‌هاي فرهنگي خود دور شوند.

در اين پروژه ضد فرهنگي جديد، از روشي استفاده مي‌شود که بيشترين تاثير را روي ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ ناتوي فرهنگي غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرايندي کاملا برنامه‌ريزي شده، مهره‌هاي خود را به عنوان الگو به جهان معرفي کرده و در طي مدت کوتاهي اين نوجوانان را تبديل به الهه‌اي براي نوجوانان کشورهاي ديگر بويژه کشورهاي شرقي و مسلمان مي‌کنند.

اين نوجوان‌هاي غربي که اغلب به عنوان ستاره موسيقي معرفي مي‌شوند، با ظاهري بسيار اغواکننده و با پوشش‌هاي نامتعارف در کنسرت‌ها ظاهر شده و تبديل به برند جهاني مي‌شوند. لباس‌هاي خاص و نوع ظاهر آن‌ها که بسيار هوشمندانه طراحي شده‌اند، در کشورهاي هدف تبديل به کالايي به روز و به الگويي براي جوانان و نوجوان هدف تبديل مي‌شوند.

همزمان با کشف اين مهره‌هاي نوجوانان، تمام رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و مجازي به طور هماهنگ و يکپارچه به تبليغ و پيگيري مدام روابط خصوصي خواننده‌هاي کم سن و سال مي‌کنند و مخاطب نوجوان را وادار به پيگيري قصه‌هايي مي‌کنند که اغلب آن‌ها محتوياتي کاملا غير اخلاقي داشته و هيچ تناسبي با اين رده سني ندارند.

به‌طوري که اگر نگاهي به سايت‌هاي خبري صهيونيستي غربي انداخته شود، روزي نيست که خبري يا تصويري جنجالي از اين نوجوانان زير 18 سال منتشر نشود.




دليل اين همه تبليغات گسترده چيست؟

اگر کمي موشکافانه به روابط اين خواننده‌هاي نوجوان و طرز زندگي آن‌ها و پوشش خبري رسانه‌هاي غربي از زندگي خصوصي آن‌ها توجه کنيم، متوجه پشت پرده اين پروژه‌ جديد کنترل ذهن خواهيم شد. براي مثال هر روز قصه‌اي جنجالي از روابط آن‌ها که يک روز به هم مي‌رسند و يک هفته بعد از هم جدا مي‌شوند يا اينکه روزي خبر خيانت، آن‌ هم در اين سن در رسانه‌هاي خبري غوغا به پا مي‌کند، کار را به جايي مي‌رساند که مخاطبان هدف که اغلب از کشورهاي مسلمان و بويژه خاور ميانه مي‌باشند هر روز پيگير اخبار اين خواننده‌ها و داستان‌هاي آن‌ها شوند.


عده‌اي از طرفداران نوجوان جاستين بيبر، خواننده 19 ساله کانادايي

متاسفانه مطلبي که نگران کننده است نفوذ اين جريان‌هاي غير اخلاقي داخل ايران و در ميان نوجوانان است. گرچه نفوذ جريان‌هاي ضد فرهنگي مانند جاستين بيبر در ايران کمرنگ بوده و قابل مقايسه با غرب نيست، اما از آنجايي که گوگل نيز در اين زمينه با سرويس‌هاي ناتوي فرهنگي غرب و صهيونيسم همکاري مي‌کند، به خانواده‌ها و مسئولان فرهنگي توصيه مي‌شود تا دقت بيشتري در اين زمينه داشته و اقدامات مقتضي در اين زمينه را انجام دهند.

تصوير زير، برخي از کامنت‌هاي کاربران نوجوان ايراني در فضاي مجازي درباره جاستين بيبر، خواننده نوجوان کانادايي است.

در همين راستا، تمام ابزارهاي تبليغاتي غرب متحد شده‌اند، به‌طوري که موتور جستجوي گوگل که مديريت صفحات وب را در دست دارد نيز به کمک اين پروژه ضد فرهنگي آمده است.

اين روزها اگر جستجويي فارسي در مرورگرهاي مختلف اينترنتي انجام دهيم‌ متوجه اين امر خواهيم شد که برخي از مرورگرها با شيطنت خاصي به تبليغ جاستين بيبر مي‌پردازند.

براي مثال اگر چند حرف اول نام جاستين بيبر را در موتور جستجوي گوگل درج کنيم، نام بيبر در اولين گزينه‌ها ديده خواهد شد.



اما "جاستين بيبر" کيست و چرا و چگونه به اين شهرت جهاني دست يافت؟

"جاستين بيبر" "Justin Drew Bieber" متولد مارس سال 1994 خواننده نوجوان کانادايي است که در سال 2008 به خاطر پست ويدئوهايي در يوتوب به شهرت جهاني رسيد.

مادر جاستين( پاتي مالت) در 17 سالگي جاستين را از فردي به نام "جک بيبر" باردار مي‌شود( ازدواجي رخ نداده بود)، به همين دليل، پدر جاستين در همان کودکي به دليل نداشتن هيچ قيد و بندي به خانواده، جاستين و مادرش را به حال خود رها مي‌کند. 


در حالي که هنرمندان نوجوان مشهور بسياري در آمريکا و ديگر نقاط جهان وجود دارند، اما مجله‌هاي معروف آمريکايي اصرار دارند که نام بيبر در ميان بهترين‌ها معرفي شود.

براي مثال، جاستين بیبر در سال 2011 از طرف "مجله تایم" به عنوان یکی از 100  فرد تأثیرگذار  و دومین فرد ثروتمند زیر 30 سال معرفی شد. در سال 2012 "مجله فوربس"اعلام کرد درآمد بیبر در دو سال گذشته 108 میلیون دلار بوده است و تا ماه مي 2012، بیش از 15 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان به فروش رسید. همچنین جاستين بيبر توسط همین مجله در رتبه سوم فهرست صد شخصیت مشهور قدرتمند سال 2012 قرار گرفت




صهيونيست‌ها چگونه مهره جاستين بيبر را کشف کردند؟/ پدر صهيونيستي جاستين کيست؟

در همان روزهاي اوليه که ويدئوهاي منتشر شده بيبر در فضاي مجازي مخاطبان زيادي را به خود جلب کرده بود، عوامل رژيم صهيونيستي نيز دست به کار شده و با پيشنهادات اغوا کننده، به بهانه پرورش جاستين، مادر وي را قانع کردند تا جاستين را نزد خود تربيت کنند.


اولين ديدار جاستين و اسکوتر



هنگامي که جاستين تنها 13 سال داشت، "اسکوتر بران" "Scooter Brown"، مهره‌ياب معروف آمريکايي-اسراييلي، بيبر را شناسايي کرده و پس از رايزني با خانواده او، اين نوجوان کم سن و سال را تحت تربيت خود قرار مي‌دهد.



اسکتور بران که اکنون مدير برنامه و همه‌کاره جاستين بيبر است به عنوان پدر صهيونيست اين نوجوان شناخته مي‌شود.
 
وي چنان تاثيري روي جاستين گذاشته است که بيبر در تمام کنسرت‌هاي خود آداب صهيونيست‌ها را به جا آورده و علائم و نشانه‌هاي صهيونيستي را در لباس‌ها، خالکوبي‌هاي خود طراحي مي‌کند. به علاوه، در سال 2011، با هماهنگي اسکوتر و حمايت‌هاي مالي بنياد شيمون پرز، جاستين کنسرتي را در سرزمين‌هاي اشغالي برگزار کرد.



در زندگي‌نامه اسکوتر، تاکيد شده است وي صهيونيستي بوده و پدر و مادر او  که به سختي از واقعه جعلي هلوکاست جان به در برده‌اند!  تا سال 1956 در مجارستان زندگي کرده و سپس به آمريکا فرار کرده‌اند.

پدر صهيونيستي جاستين، در دوران راهنمايي خود، در يک مسابقه فيلم مستند درباره هلوکاست شرکت مي‌کند و جايزه اولي در منطقه و ايالت و نفر سوم آمريکا مي‌شود. نکته بسيار جالب اين است که فيلم به دفتر صهيونيست بزرگ هاليوود، يعني "استيون اسپيلبرگ" مي‌رود، در همان زمان و آشنايي اسپيلبرگ با اسکوتر، وي نيز به خدمت صهيونيست‌ها در مي‌آيد.

مدير صهيونيستي برنامه‌هاي بيبر،چگونه پروژه صهيونيستي خود را پيش مي‌برد؟

اسکوتر همزمان با مديريت برنامه‌ کنسرت‌هاي جاستين بيبر، برنامه‌هاي صهيونيستي خود را نيز روي او اجرا مي‌کند.

به گزارش پايگاه صهيونيستي هاآرتص، اسکوتر بران در سال 2011، جاستين بيبر را به سرزمين‌هاي اشغالي فرا مي‌خواند تا در آنجا نيز کنسرتي برگزار کند. برگزاري کنسرت بيبر در سرزمين‌هاي اشغالي با حمايت کامل مقامات صهيونيستي از جمله نتانياهو، نخست‌وزير اسراييل همراه مي‌شود، به‌طوري که نخست‌وزير رژيم صهيونيستي از جاستين 17 ساله تقاضاي ملاقات مي‌کند، اما اين ملاقات بنا به دلايلي لغو مي‌شود.

اما در زماني که جاستين بيبر به همراه پدرش و گروه کنسرت خود در سرزمين‌هاي اشغالي حضور داشت، مدير صهيونيستي برنامه‌هاي او، بيشتر از اينکه برنامه کنسرت‌هاي جاستين را هماهنگ کند با استفاده از روش‌هاي مختلف به ارباب‌هاي خود ثابت مي‌کند جاستين صهيونيستي بوده و به حمايت از اسراييل مي‌پردازد.

در طول اين سفر، جاستين بيبر به اماکن صهيونيستي رفته و رفتارهاي آن‌ها را مي‌آموزد. اسکوتر جاستين را به ديوار ندبه در غرب بيت‌المقدس ميبرد تا در آنجا زيارت کرده و آداب صهيونيستي را بجا بياورد.


حمايت جاستين از کودکان صهيونيست به خاطر حملات حماس؟

در حالي که صهيونيست‌ها بارها با يورش به مناطق فلسطيني‌نشين اراضي اشغالي و حملات جنگنده‌هاي ارتش اين رژيم صدها کودک فلسطيني به فجيع‌ترين وضع ممکن به شهادت رسيده‌اند، جاستين بيبر در ازاي ملاقات نکردن نتانياهو و در راستاي حمايت از يورش‌هاي رژيم صهيونيستي به غزه، حدود 700 بليط رايگان به نوجواناني هديه مي‌دهد که در مرز سرزمين‌هاي اشغالي و غزه زندگي مي‌کنند.

تجديد پيمان پدر و پسر با خالکوبي عبري

به گزارش ديلي‌ميل، جاستين بيبر و پدرش هنگامي در تور سرزمين‌هاي اشغالي به سر مي‌بردند، براي تحکيم وحدت خود با اسراييل، نام "مسيح" را به زبان عبري روي سينه خود خالکوبي کردند که با تمجيد رسانه‌هاي صهيونيستي همراه شد.



اين اقدامات الگوي بسياري از نوجوانان جهان به ويژه مسلمان‌ها، ترديدي باقي نمي‌گذارد که جاستين بيبر خط مشي صهيونيست‌ها را دنبال کرده و صهيونيست‌هاي وابسته به اين رژيم برنامه‌هاي ضد فرهنگي او را طراحي مي‌کنند.

حلقه صهيونيست‌هاي دور جاستين تنگ‌تر مي‌شود

به گزارش پايگاه تحليلي Justineisajew، يکي ديگر از افراد بسيار نزديک جاستين بيبر که در همه جا همراه او بوده محافظ اسراييلي وي، "موشه بنابو" ""Moshe Benabo است.

موشه بنابو يک افسر سابق صهيونيستي است که مسئوليت حفاظت از جان جاستين بيبر را بر عهده داشته است.

نام او در اصل موسی بنابو است که در زبان عبری موشه تلفظ میشود و موشه 47 ساله که خودش متولد حیفا است به زبان عبری تسلط کامل دارد و خانواده‌اش همانند خانواده اسکوتر براون ساکن فلسطین اشعالی هستند.

موشه بعدها به دليل اينکه قبلا محافظ خواننده ديگري به نام جاستين تيمبرليک بوده و بيبر از آن اطلاعي نداشته است، همکاري خود با او را قطع کرد.



نمايش جاستين در شوهاي غير اخلاقي صهيونيستي

يکي از اقدامات ضد فرهنگي جاستين بيبر شرکت در شوهاي غير اخلاقي است که هدايت آن‌ را صهيونيست‌ها بر عهده دارند و حضور افراد زير 17 سال در اين نمايش‌ها ممنوع بوده و نمي‌توانند به تماشاي آن‌ بنشينند. نکته جالب اين است هر جا که بيبر مي‌رود اشخاصي صهيونيستي طرفدار اسراييل پشتوانه او هستند.

حضور جاستين بيبر در شوهاي زننده، همواره با خشم گسترده‌اي از خانواده‌هاي غربي همراه بوده است.

يکي از اين نمايش‌ها، شوي مد شرکت "Victoria's  Secret"‌ يا "راز ويکتوريا" است که لباس‌هاي بدن‌نما و زننده توليد مي‌کند. اما حضور يک نوجوان هفده هجده ساله در اين نوع نمايش‌هاي ضد فرهنگي چه توضيحي دارد؟ آيا مگر اين است که ناتوي فرهنگي غرب ترويج بي‌بند و باري و برهنگي در ديگر فرهنگ‌ها را پيش رو گرفته است؟

شرکتVictoria Secret به دلیل تولید لباسهای زننده و بدن‌نما برای دختران نوجوان بارها مورد اعتراض خانواده‌هاي آمريکايي قرار گرفته است.

به گزارش Examiner، در حالي که بسياري از طرفداران بيبر نوجواناني هستند که هنوز سيزده سالشان هم نيست، ديدن خواننده مورد علاقه‌شان در ميان عده‌اي از زن‌هاي برهنه و و ايجاد صحنه‌هايي مسهتجن الگويي بسيار نامناسب براي نوجوانان است.

بنا براين گزارش، دخترهاي نوجوان بسياري از رفتارهاي بيبر الگوبرداري مي‌کنند و اين الگوبرداري سال‌ها ادامه خواهد داشت و تاثير بسزايي در آينده نوجوانان دارد. اين گزارش در هشداري به خانواده‌هاي آمريکايي از آن‌ها مي‌پرسد آيا مي‌خواهيد دخترهاي نوجوان با تماشاي چنين برنامه‌هايي رو به فرهنگ برهنگي بياورند؟ آن‌ها در خانه تمام اين نمايش‌هاي غير اخلاقي را مشاهده‌ مي‌کنند تا جاستين بيبر برنامه خود را اجراکند.

اين گزارش مي‌افزايد، آيا نسلي که تنها به مدرسه راهنمايي يا دبيرستان مي‌رود بايد الگويي مانند بيبر داشته باشد؟ آيا اين نمايش‌هاي مد در حال تخريب فرهنگ سنتي کشورها نيست و تنها اعتماد به نفس دخترهاي جوان را به حدي پايين مي‌آورد که مي‌خواهند مانند اين مدل‌ها شوند؟

اگزمينر در ادامه گزارش، به سوء استفاده شرکت‌هاي مد و لباس مي‌پردازد که با استفاده از چهره‌هايي نوجوان مانند بيبر، نسل کم سن و سال را پاي تماشاي اين نمايش‌هاي غير اخلاقي مي‌کشد تا فرهنگ پوشش آن‌ها را تغيير دهد.

نويسنده اين گزارش مي‌افزايد: اين نمايش‌ها باعث مي‌شود پوشش نوجوان‌ها و به‌ويژه دخترها در مدرسه، رفته رفته تغيير کند و رو به برهنگي روند. شوهاي مد ضد اخلاقي مانند ويکتوريا که با همراهي خواننده‌اي مانند بيبر انجام مي‌شود مي‌تواند فرهنگ جوامع را به سرعت تغيير دهد.

پايگاه تحليلي آمريکايي ديگري با نام theblacksphere، در گزارشي با عنوان "‌راز ويکتوريا نسل نوجوان را هدف قرار داده است" به مسائل ضد فرهنگي اين نسل مي‌انجامد.

اين پايگاه با توجه به حضور بيبر در نمايش‌هاي مد غير اخلاقي ويکتوريا مي‌نويسد: در حالي که ميليون‌ها دختر نوجوان اين برنامه‌ها را از هر طريق ممکن تماشا خواهند کرد پيام اين شوي تبليغاتي اين است که "من جاستين بيبر را دوست دارم، جاستين بيبر شوي مد ويکتوريا را دوست دارد، بنا براين من هم بايد از لباس‌هاي زننده ويکتوريا خريداري کنم".

اين گزارش در خاتمه با اشاره به اين موضوع که ويکتوريا در حال قرباني کردن معصوميت دخترهاي نوجوان است مي‌افزايد:‌

دخترهاي ما ارزشمند هستند و لياقتشان بيشتر ازاينها است، آن‌ها بايد مورد مراقبت قرار بگيرند.

باز هم ردپاي صهيونيست‌ها همگام با جاستين بيبر/ رييس صهيونيستي راز ويکتوريا کيست؟

هر چه به جزييات عوامل پشت پرده بيبر و حاميان مالي او دقت مي‌کنيم، بوي صهيونيست‌ها بيشتر منتشر منتشر مي‌شود.

مالک شرکت ويکتوريا که جاستين در بسياري از نمايش‌هاي زننده آن شرکت مي‌کند هم يک صهيونيستي تمام عيار است.

لزلي وکسنر Lesly Wexner، ثروتمند مشهور آمريکايي و مالک صهيونيستي 75 ساله شرکت ويکتوريا در سال 2008  توسط جورج بوش به صورت افتخاري همراه هيئتي، او را در سفر به سرزمين‌هاي اشغالي در شصمتين سالگرد تاسيس رژيم منحوس صهيونيستي همراهي کرد.


وکسنر در کنار نخست‌وزير رژيم صهيونيستي

وکسنر سرمايه‌گذاري عظيمي در سرزمين‌هاي اشغالي کرده و يکي از بزرگ‌ترين حاميان مالي آمريکايي رژيم صهيونيستي است. او که از پدر و مادري صهيونيست زاده شده، داراي يکي از بزرگ‌ترين بنيادهاي صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي است.



گفته مي‌شود، وکسنر در کنار اسکوتر بران، مدير برنامه‌هاي جاستين بيبر، پروژه ضد فرهنگي مورد نظر رژيم صهيونيستي را اداره مي‌کند.

جاستين!! شلوارت را بکش بالا

يکي از شاخصه‌هاي ضد فرهنگي جاستين بيبر که به نظر مي‌رسد کاملا حساب شده دنبال مي‌شود، پوشش خاص جاستين بيبر است که توجه نوجوانان را به خود جلب کرده و باعث مي‌شود آن‌ها از اين نوع پوشش زننده الگوبرداري کنند.

به نظر مي‌رسد، پوشش‌هاي ضد فرهنگي جاستين بيبر که مورد تاييد خود غربي‌ها هم نيست، کاملا حساب شده باشد. بيبر در بسياري از برنامه‌هاي خود برهنه بوده است. اما نکته جالب توجه نوع پوشيدن شلوار او است که بسيار زننده مي‌باشد. اين نوع پوشش عجيب صداي والدين غربي را هم در آورده است.

به گزارش ديلي‌ميل، طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، پوشش جاستين بيبر زننده‌ترين پوشش خواننده‌هاي آمريکايي انتخاب شده است. بر همين اساس يکي از شرکت‌کنند‌ه‌ها عقيده دارد خواننده‌هاي پاپ مانند بيبر الگوي نامناسبي براي جوانان و پوشش آن‌ها هستند.

بوستون گلوب نيز در گزارشي به پوشش زننده بيبر اشاره مي‌کند. نويسنده اين گزارش با اشاره به تبليغاتي بودن پوشش بيبر و ترويج فرهنگ نامناسب در ميان جوانان مي‌نويسد: وقت آن رسيده که پوشاک زننده خود را تغيير دهي. نگاهي به اطراف بيانداز هيچ کس چيزي که تو مي‌فروشي را نمي‌خرد.

به عقيده بوستون گلوب، بسياري از والدين طرفداران بيبر از او مي‌خواهند تا شلوارهاي عجيب خود را بسوزاند.

روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز در گزارشي به موضوع جاستين بيبر و تاثر او روي فرهنگ جوانان پرداخته است.

جاستين بيبر بارها از خو رفتارهاي خشونت‌آميز نشان داده و محافظان اسراييلي وي نيز در بسياري از موارد با هواداران و روزنامه‌نگاران زد و خورد داشته‌اند. اين روزنامه آمريکايي با اشاره به رفتارهاي پرخاشگرانه اين خواننده نوجوان در تحليلي جامع نسبت به تاثير رفتارهاي بيبر روي ذهن نوجوانان هشدار داده و مي‌نويسد؛ در کنار الگوي نامناسب روابط و پوشش‌ بيبر، رفتارهاي خشونت‌بار وي نيز مي‌تواند تاثيرات منفي بسزايي روي نوجوانان داشته باشد.



اين روزنامه بر اساس کتاب "اهميت فرهنگي ستارگان نوجوان" نوشته "جين او کونر" مي‌نويسد:

ستاره‌هاي نوجوان با  استفاده از مواد مخدر، لباس‌هاي زننده، نوجوانان را خواسته يا نا خواسته به تقليد از خود فرا مي‌خوانند.



حمايت جاستين بيبر 19 ساله از همجنس‌بازها

بيبر که ديگر رفتارهاي زننده و غير اخلاقي را به اوج خود رسانده، با حمايت از گروه‌هاي همجنس‌باز، بار ديگري نشان مي‌دهد چه اهدافي پشت سر او قرار دارند.


پروژه IT gets better، توسط Dan Savage""  همجنس‌باز معروف آمريکايي و همسر(مرد) او راه‌اندازي شده است. دن سويج فعاليت‌هاي بسياري در زمنيه اشاعه همجنس‌بازي در آمريکا داشته است.


دن سويج به همراه دوست همجنس‌باز خود در راهپيمايي همجنس‌بازها

بر اساس گفته‌هاي خود وب‌سايت اين پروژه، هدف آن حمايت از همجنسگراهاي سراسر دنيا و ترويج آن است.

جاستين بيبر که در حال تبديل شدن به الگويي براي نوجوانان بوده، نيز با عضويت و سرمايه‌گذاري مالي در اين پروژه، حمايت خود از همجنس‌بازها را اعلام کرده است.



خانواده‌ها و مسئولين فرهنگي مراقب نفوذ جاستين‌بيبرها در ميان نوجوانان، بويژه دخترها باشند

نقش گوگل در پروژه ضد فرهنگي بيبر

گوگل نيز در اين پروژه ضد فرهنگي به کمک صهيونيست‌ها آمده است. با جستجويي ساده در اينترنت متوجه پروژه محبوب کردن جاستين در ميان نسل نوجوان ايراني خواهيم شد، به طوري که اگر در موتور جستجوي گوگول حرف "جا" را جستجو کنيد به سيلي از گزينه‌هاي مرتبط با جاستين بيبر بر خواهيم خورد و يا اگر کلمه طرفدار را جستجو کنيم باز نام جاستين بيبر به چشم خواهد خورد.


به علاوه، با توجه به اينکه به علت فرهنگ غني ايران اسلامي، ميزان نفوذ جريان ضد فرهنگي بيبر در اين پايين بوده و قابل مقايسه با غرب نيست، اگر در نگاهي به وبلا‌گ‌هاي نوجوانان ايراني به ويژه دخترها انداخته شود، وبلا‌گ‌هايي را ملاحظه خواهيد کرد که طرفداران جاستين بيبر و دوست دختر او هستند و با نگاهي به نظرات اين نوجوانان درباره بيبر و زندگي شخصي او، متوجه بحراني که شايد گريبانگير نسل نوجوان و آينده ساز کشور شود خواهيم شد.






از آنجايي که هدف اصلي پروژه جاستين بيبر نفوذ در نوجوانان است، ناتوي فرهنگي صهيونيسم تنها به الگوي رفتاري بسنده نکرده و با ترويج لباس‌ها و کالاهاي مرتبط با بيبر قصد دارد نفوذ اين جريان را بيش از پيش تقويت کند.






در حالي که الگوهاي طراحي  زيادي از اسطور‌ه‌ها و فرهنگ ايراني در عرصه مد و پوشاک تاکنون عرضه شده‌اند، اما برخي از فروشگاه‌هاي پايتخت با سوء استفاده از آب گل‌آلود و شايد هدفمند به دنبال ترويج و فروش کالاهي مرتبط با اين ناتوي فرهنگي هستند.


در تحقيقات صورت گرفته توسط باشگاه خبرنگاران، کالاها و پوشاک مرتبط با جاستين بيبر درفروشگاه‌هاي پايتخت به راحتي قابل خريداري هستند.





با توجه به موارد اشاره شده و اثبات رابطه جاستين بيبر با رژيم صهيونيستي و برنامه‌هاي ضد اخلاقي و ضد فرهنگي که وي که با مديريت ناتوي فرهنگي غرب و صهيونيسم اجرا مي‌شوند، به خانواده‌ها و مسئولين فرهنگي کشور هشدار داده مي‌شود، ضمن کنترل فضاي اينترنت، هرچه سريع‌تر نسبت به مقابله با چنين پروژه‌هايي که نسل نوجوان بويژه دخترها را هدف قرار داده، اقدامات مقتضي را انجام دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیبر ، جاستین ، سلنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Kosar
۲۱:۵۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
الکی اینا حسودی جاستین را می کنن
Iran (Islamic Republic of)
Aysan Mohammadi
۰۰:۱۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
بچه ها اصلا باور نکنید
Iran (Islamic Republic of)
نورا
۱۷:۵۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
همش دروغ باور نکنید بچها جاستین همچین ادمی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
حال بهم زن ترین موجود
Iran (Islamic Republic of)
Stan
۰۹:۴۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
الان فهمیده قضیه چیه بیشتر به بحث خدا تو ترکاش میپردازه جو ندین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
لطفا سایت رو آبدیت کنید ما نمی تونیم آدم هارو این طوری قضاوت کنیم اگر قراره حقیقت فاش بشه باید هر دوروی سکه رو ببینیم و علاوه بر بدی های افراد به نکات خوبشون هم اشاره کنیم اگر از آدمی خوشمون نمیاد حق تخریبش رو نداریم و اگر اطلاعات کامل نداریم نباید یک طرفه قضاوت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
وووی خدا گول نخورین
Iran (Islamic Republic of)
EBM
۱۶:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
ازش متنفرم.
Iran (Islamic Republic of)
الی
۲۲:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
واقعا متشکرم از این مطلب
خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
قبلا توی چند تا عکس دیده بودم که علامت شیطان رو نشون میداد واقعا اگه قدرتش رو داشتم ازهمین جا به بد ترین شکل میکشتمش.
France
نادیا
۱۶:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام ❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
همه ی این مطالب ماله 10 ساله پیشه واقعا متاسفم الان اون خیلی تغییر کرده و تنها خواننده ای هست که بیشترین آهنگاش مورد خطاب خدا و فقط کلمه ی خدا رو تو آهنگاش آورده اون الان از کاراش پشیمونه و میگه تاثیری که خدا روش گذاشته باعث شده اون اینقدر تغییر کنه و الان کارای خوبش خیلی بیشتر از کارای بد اون موقشه بهتره یکم آپدیت بشیم بعد قضاوت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۱:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
واقعا عالی بود!ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
سپااااااااس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
ننگ بر او
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۲ تير ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۷
امید وارم خدا به راه راست هدایتش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۳ تير ۱۳۹۷
واقعا از اینکه حقیقت رو شرح دادین خوشم اومد.
France
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۲ تير ۱۳۹۷
امید وارم خدا به راه راست هدایتش کنه.
France
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۲ تير ۱۳۹۷
سلام من خیلی ممنونم از گزارشتون تازه روی واقعی جاستین رو دیدم
France
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۹۷
سلام من خیلی ممنونم از گزارشتون تازه روی واقعی جاستین رو دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
اخه یه آدم چقدر میتونه رذل باشه هیچ وقت فکر نمیکردم جاستین بیبر همچین آدمی باشه ازتون ممنونم بابت این اطلاع رسانی عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ازش متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
باسلام وخسته نباشید از اطلاع رسانی شما ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
واقعا جای تاسفه
Germany
ایناز
۲۲:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ برجاستین بیبر
Iran (Islamic Republic of)
اسیه 79
۱۴:۰۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
ممنون امیدوارم هر ادمی ارزش های خودشو حفظ کنه و درگیر این حواشی ها نشه .
United States of America
فاطمه
۲۲:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
اولش که دیدم اصلا فکر نمی کردم یه پسر بچه بتونه تا این حد منفور باشه..
Iran (Islamic Republic of)
هر کی
۰۹:۳۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
این کلاه قرمزی خودشو به دکتر نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۸:۰۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر امریکای جنایتکار و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
Aynaz
۰۲:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
ممنون از اطلاع سرساني تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر دولتمردان آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
ممنون از اطلاع رسانی شما
عالی بود.
بازم از این گزارش ها بذارید منتظرم..
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۶
واقعا از اطلاع رسانیتون متشکرم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
عاتکه
۰۲:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام داداش کوچیکه من خیلی سعی میکنه تیپش لهنش حرکاتش شبیه دوستای این مدلیش بشه،ماخیلی غصشومیخوریم
قبلا عاقلتربودازوقتی که رفت تهران خانوادشوفراموش کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
سلام.دستتون درد نکنه ممنون از اطلاعا تون با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
Tio
۱۹:۰۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
مفسدان روی زمینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
باسلام وخسته نباشید از اطلاع رسانی شما ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
Mona75
۱۱:۲۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
گزارش خیلی خوبی بود هم جامع وهم موثر و مفید ....امیدوارم یک روز مردم ما،خصوصا خانواده ها به سطحی از آگاهی برسن که بتونن از حریم امن خودشون حفاظت کنن و یاد بگیرن همیشه نباید سکوت کرد ...اعتراض خانواده ها به پوشش وافکار اشتباه و ناپخته نوجوونا گاهی لازمه و این دست از مقالات و گزارش ها به آگاهی اونا و مقابله صحیح با فرزندانشون کمک بزرگی میکنه .....باز هم تشکر میکنم و امیدوارم که بقیه هم از این مطالب استفاده کنن ...ممنون ✋
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
ای بابا ول کنید
Germany
ترانه
۲۳:۴۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون
خیلی جالب بود خدا ایشاالله از رو زمین همه این ادما رو برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
واقعا از اطلاع رسانیتون متشکرم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
خسته نباشیدگزارشتون خیلی قشنگ بودامیدوارم مسئولین کاری بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نمیدونم لباس به این مسخرگی چه جذابیتی داره؟آخه بگو اصلا لباس نپوشی سنگین تری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
گزارشتون خیلی تکان دهنده بود.
از مسئولین شدیدا انتظار پیگیری داریم.
خدا آخر و عاقبت ما و آیندگانمون رو ختم ب خیر کنه.
اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
NIMA
۰۰:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
واقعا ممنون از این گزارش عالی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
دوستان-متاسفانه-تعصب-باعث میشود که پدر-مادر-ها دراین مواردبافرزاندان خود صحبت نکنند-ولیکن-خانواده-ازاچتماع بالاتر است-بهتر است-درخانواده ها پدران-مادران-خود رعایت پوشش مناسب مقابل فرزاندانشان داشته باشند-واز مهمانی هایی که درانها شب راسرمیکنندفرزاندانشان راکنارخود قرار ندهند
Iran (Islamic Republic of)
Ariana
۱۵:۲۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
حتي فكرشم نميكردم اين جور ادمي باشه
Iran (Islamic Republic of)
Ariana
۱۵:۲۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
حتي فكرشم نميكردم اين جور ادمي باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
گزارش بسیار عالی بود.
United States of America
ناشناس
۰۴:۵۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ڪۊثږ
۰۴:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
سلام
واقعا از اطلاعاتتون سپاسگزارم
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام
آخه با این معروفیت این فیلم های همجنس بازی با عقل جور نمیاد کدام پدر و مادر راضی به این شکل زندگی برا پسرش و فرزندش هس
چه در اروپا و آسیا و در زمانهای گذشته اکثر مردم روش زندگی مبتنی بر ازدواج مرد و زن داشتن
شاید این زاییده جهان تکنولوژی بشره یا دوره آخر الزمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
United States of America
هرکی
۰۳:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
شماره ی جاستین بیبره زنگ بزنین
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۷:۳۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
حالا کی گفته ایرانی ها عاشق جاستینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۶ تير ۱۳۹۶
من خیلی پست گزاشتم بازم میگم الگو قراردادن افراد خارجی نداشتن الگوی ایرانییه بابا جان هر فناوری رو که بومی سازی میکنید یه ذره به فکر نسل جوون باشید یه الگو مناسبم بسازید
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۵:۴۵ ۱۶ تير ۱۳۹۶
باید مراقب تهاجم فرهنگی باشیم.
از مطلب خوب شما متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام
خیلی ممنون ک با گذارش های خوبتون مردم را آگاه میکنید
چون خیلی از ما نمیدونیم و الکی به یه نفر به خاطر ظاهرش علاقه‌مند میشیم
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۹:۵۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام ولی خوداییش شلوارش خیلی ناجوره دادا
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۵:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
این اقایی که میبینید به نظر من بی ادب ترین فرد هستش اخه شما با این که مثلا باید الگو باشید این شکلی لباس میپوشید واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
عالی بود با تشکر از گزارش خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
ازش بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۶ تير ۱۳۹۵
نظرم دربارش تغییر کرد ولی واقعا دوسش دارم به عنوان ی خواننده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
جاستین اصلا ادم درستی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اطلاعات عالی بود/جاستین لعنت به تو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
خیلی خوب. بیشتر از اینا باید به مردم به خصوص نسل جوان آگاهی داد. با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۴
لطفا در مورد ناتوی فرهنگی برنامه های مستند تهیه و نمایش بدهبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۴
من اصلا این جونور رو نمیشناختم، چند روز پیش یکی توی پیجش عکسی رو گذاشته بود ه پرسیدم این کیه که معرفیش گرد.
الان که این گزارش رو خوندم فهمیدم که این جونور چه جونوریه(!!) و باید بیشتر در این باره برای جوانان توضیح داده بشه، شاید خیلیها این جزیات رو ندونن ؛ خصوصا اینکه این احمق از طرف اسرائیل تغذیه میشه.
بهتره باشگاه خبرنگاران جوان، اولا این خبر رو جدیداً روی سایتش بذاره و ثانیاً گزارشی تهیه و در بخشهای مختلف خبری پخش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۴ دی ۱۳۹۴
واقعا متاسفم واسه جوونای ما ک از اینا پیروی میکنن
مخصوصا دختران ما ک از ازاین حیوون ( بلانسبت حیوون) خوششون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۳ دی ۱۳۹۴
خدایا کاری نکن ماهم مثل قوم بنی اسراییل نابود بشیم اونصفشون گنه کاربودن ولی چون امربه معروف ونهی ازمنکرنکردن خدا غذابو به همه داد خدا خودت خفظمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۲ دی ۱۳۹۴
خب اون والدین غربی بچه ها ی بی بند بارشونو جمع کنن بعد بیان ب اون جاستین بدبخت و شلوارش گیر بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۲ دی ۱۳۹۴
واقعا از اطلاع رسانی خوبی که کردی ممنون من از جاستین زیاد خوم نمیومد ولی چند روزه اخیر و گوش دادن چند آهنگش طرفدارش شدم و مشغول دنبال کردنش شدم وقتی این هارو خوندم واقعا پیش خودم ناسف خوردم آخه احمق جون تو تو جهان شناخته شدی این کارا چه معنی میده .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۴
سلام
این یارو خیلی داره رو بچه های ما تاثیر می زاره
والا با این کاراش ایدز می گیره میمیره راحت میشیم از دستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
من از اولشم ازین اسکل خوشم نمیومد.حیف بسرای ایرانی نیس که این تقلید کنن درحالی که ماتو ایران کسایی داریم از نظر قیافه و صداو همه چی که این جوجه به گردباشم نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۴
گزارش بسیار عالی و تکان دهنده بود
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
برای هر کسی که طرفدارشه وااااقعا متاسفم
Germany
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
به نظر من این ادم بازیچه صهیونیستهاست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
به نظر شما كدوم الكوي ايراني مونده. تا بخوايم بجاي اينا تو ذهن نوجونامون بندازيم!
Iran (Islamic Republic of)
خادم شهید
۱۸:۴۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
جاستین مرده شوره قیافه ببره
Iran (Islamic Republic of)
زد گوسفند
۱۰:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
در یک گروه اجتماعی یه جانور اسم خودشو جاستین گزاشته گفتم کشفش کنم حیونه جالبی هم نیست واقعا خیلی خیلی مسخره است.
Iran (Islamic Republic of)
نظامی
۱۵:۳۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
با تمام اینکه آدم خوبی نیست بی نهایت ثروت و شهرت دارد و نیازی به این ندارد که شما ها در موردش این چنین حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
دانای جهان
۱۲:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
از جاستین متنفرم او میخواد مثل مایکل جکسون باشه
Iran (Islamic Republic of)
دانای جهان
۱۲:۳۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
از جاستین متنفرم او میخواد مثل مایکل جکسون باشه
Iran (Islamic Republic of)
نیلا
۱۶:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
از کجا میدونین همه این عکسا کل بدنش خو جاستین باشه ب احتمال زیاد فتوشاپه . اصلا ی همچین انسان مشهوری چرا باید همچین کاری کنه ک ترفداراش ازش زده بشن؟ بنظر من همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
ایول لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
لایک گلم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۴:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
خیلی جالب که رژيم صهيونيستي از حروم زاده ها خوشش میاد
Iran (Islamic Republic of)
erfan
۱۱:۲۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
اقا طرف عقل نداره راحته هر کی موافقه لایک کنه
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۴:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
همچین بیغیرتی تو جهان تکه
United States of America
دخملللللل
۱۳:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
حالم ازش بهم میخوره فقط کافیه ی بار از نزدیک ببسنمش ارزومه فقط ی توف کنم تو صورتش
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۲۲:۳۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
با سلام،من کورش ۱۳ ساله از تبریز هستم.من همین پنج دقیقه پیش میخوایتم باهاش آشنا بشم و بدونم کیه،ولی با اخطاری که دادید الان میفهممچه دیوانه روانی »******،هستش.خدا نگهتون داره خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
شانا
۱۹:۱۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
از جاستین خوشم نمیاد ازش متنفرمممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
این عوضی و دارودسته ی کثیفش مخصوصا سلنا حالم ازشون بهم میخوره همه حتی طرفداراش هم می دونن که چه کثافت کاری هایی می کنه خدایا علاج درد زمانه ی ما را زود تر برسان
اللهم عجل الولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
اینها هیچ ربطی به سلنا نداره اون ادم خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
این عوضی و دارودسته ی کثیفش مخصوصا سلنا حالم ازشون بهم میخوره همه حتی طرفداراش هم می دونن که چه کثافت کاری هایی می کنه خدایا علاج درد زمانه ی ما را زود تر برسان
اللهم عجل الولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
من ۱۲ سالمه و اولش که عکس و صداشو دیدم و شنیدم میخواستم طرفدارش شم ولی وقتی با حقیقت مواجه شدم واقعا ۰۰۰۰۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
negar
۱۶:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۴
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۹:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۴
از یه حروم زاده چه انتظاری میشه داشت دیگه
United States of America
احسان
۰۴:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام.من هیجده سالمه.اولین باره و توی این سایت دارم با این ملعون آشنا میشم.خدا رو شکر الانم که آشنا شدم با تمام حقایقش بود که یه وقت فکر مثلا طرفدار شدنش به سرم نزنه.اگه توی تلوزیون هم همینا رو بگید عالی میشد.
۱۲۳
آخرین اخبار