با تلاش 100 آتش نشان؛

آتش سوزی مجتمع آبی مشهد مهار شد+عکس

روز گذشته یک مجتمع آبی در حال احداث طعمه حریق شد که با تلاش 100 آتش نشان این آتش سوزی مهار گشت.

مسعود ظهوریان معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به آتش‌سوزی یک مجتمع آبی در حال احداث در ابتدای جاده مشهد ، شاندیز به وقوع پیوست گفت: در ساعت 12 ظهر روز گذشته به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که یک مجمع آبی در حال احداث در ابتدای جاده مشهد به شاندیز دچار حریق شده است .

ظهوریان ادامه داد: نخستین گروه‌های اعزامی به محل از آتش نشانی شهر شاندیز مستقر در ایستگاه ویرانی بوده اند که با توجه به گستردگی حریق از آتش نشانی مشهد نیز درخواست کمک شد .

وی افزود: با توجه به این درخواست بلافاصله 30 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق ، دو دستگاه 32 متری و یک نردبان 52 متری ، گروه های ویژه نجات به همراه 100 آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند .

معاون عملیات آتش نشانی مشهد اذعان داشت: عملیات گروه امداد و نجات پس از مدتی به اتمام رسیده چرا که به دلیل روز تعطیلی کسی داخل مجموعه نبوده و این مجتمع آبی خسارت جانی در پی نداشت .

وی اظهار کرد: در این مجموع آبی که در حال احداث بوده دیوار و سقف دچار حریق شده که آتش‌نشانان با استفاده از نردبان ها مانع از سرایت آتش به دیگر قسمت‌ها شدند.

معاون عملیات آتش‌نشان شهر مشهد با تاکید بر این مطلب که یکی از عوامل گستردگی حریق نبوده سیستم اعلام و  اطفای حریق در این مجموعه در حال احداث بوده، تصریح کرد: اگر این مجموعه دارای سیستم اعلام و اطفای حریق بود آتش‌نشانی سریعتر از وقوع این حادثه مطلع و گروه‌های اعزامی به سرعت خود را به محل می‌رساندند و این یکی از آسیب‌ها و مشکلاتی است که باید مورد توجه قرار داد . 

ظهوریان تاکید کرد: یک تیم کارشناسی در حال بررسی علت دقیق این آتش سوزی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار