دستگیری 52 زورگیر پایتخت در عملیات شبانه پلیس

رئیس پلیس تهران از دستگیری 52 زورگیر و کیف قاپ در عملیات شبانه ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه با حضور در پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: شب گذشته ماموران پلیس آگاهی با اجرای طرح ویژه ای اقدام به برخورد با سارقان، کیف قاپ و زورگیران کردند. در این رابطه 52 نفر از مجرمان شناسایی و دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس تهران با اعلام اینکه این افراد اقدام به سرقت خودرو و زورگیری در قالب مسافربر می کردند افزود: محدوده فعالیت این مجرمان از جنوب غرب و مرکز تهران بود. این در حالی است که 40 درصد دستگیری های طرح اخیر از طریق فیلم و عکس انجام شده و مستندات لازم در اختیار پلیس است.
 
وی با اشاره به فعالیت کمیسیون پیشگیری از جرم در پایتخت افزود: پلیس به همراه مرجع قضائی در این کمیسیون موارد ویژه را مطرح و در رابطه با آن تصمیم گیری می شود.
 
ساجدی نیا با بیان اینکه امسال نیز همانند گذشته را مرجع قضائی درخواست می کنیم که در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به مجرمان مرخصی ندهد تاکید کرد: هر ساله این درخواست از سوی پلیس مطرح می شود که دستگاه قضائی نیز همکاری خوبی با ما دارد.
 
وی از اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان و کیف قاپان در ماه پایانی سال خبر داد و افزود: تا پایان سال طرح های ویژه برخورد با سارقان و کیف قاپان در پایتخت اجرا می شود ضمن اینکه گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در مرکز شهر، مراکز خرید، ترمینال ها، مترو و اماکن عمومی افزایش می یابد.
 
رئیس پلیس تهران  در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص وضعیت پلیس 110 تهران با اعلام اینکه هم اکنون حضور زیر 10 دقیقه است گفت: دو سال است که پلیس 110 در پایتخت از کلانتری ها جدا شده است و اپراتورها سه برابر شده و دیگر کسی پشت خط نمی ماند.
 
وی ادامه داد: شکایتها از پلیس 110 به حداقل رسیده و گشت موتوری نیز در سطح شهر راه اندازی شده است. اگرچه با توجه به وضعیت منطقه ممکن است زمان رسیدگی تا 10 دقیقه افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار