آقای "ف" دستگیر شد

رییس کلانتری 136 فرجام صبح امروز از دستگیری یک شرور، معروف به "ف" خبر داد و گفت: شکایت شهروندان از اقدامات مجرمانه این متهم، به دستگیری وی ختم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرگرد علیرضا شعبانپور رییس کلانتری 136 فرجام گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص اقدامات
 
مجرمانه یکی از اراذل و اوباش محدوده خیابان "تکاوران" تیم های عملیاتی این یگان برای شناسایی و بازداشت این متهم وارد عمل شدند.
 
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این فرد از اراذل و اوباش است که با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان این محدوده شده که برابر هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی ماموران این کلانتری برای دستگیری وی وارد عمل شد.
 
سرگرد شعبانپور اظهار کرد: متهم که به "ف" معروف بود، در یک عملیات ضربتی در محل سکونت خود بازداشت شده و به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر شرارت و ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد اعتراف کرد.
 
رییس کلانتری 136 فرجام افزود: طی بررسی های انجام شده از سوابق این متهم مشخص شد که این متهم پیش از این نیز به اتهام جرایم گوناگون چون شرارت و زورگیری بازداشت شده است اما هر بار پس از طی دوره محکومیت به سراغ کارهای خود رفته است.
 
گفتنی است، این اقدام پلیس موجب رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده و با نصب پلاکارد از تلاش پلیس برای دستگیری این متهم تشکر کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار