الوندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تشکیل فراکسیون حقوق کودک

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: نگاه کلان و برنامه‌ریزی مدون برای ارتقاء سلامت، تربیت و حمایت همه‌جانبه از کودکان، نگهداری کودکان بی‌سرپرست و طراحی راه‌کارهایی همه‌جانبه برای مقابله با بزه‌کاری کودکان از جمله مواردی است که با ایجاد فراکسیون کودک محقق می‌شود.

"مظفر الوندی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به بررسی امکان تشکیل فراکسیون حقوق کودک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اهمیت توجه به حقوق کودکان پیشنهاد تشکیل فراکسیون حقوق کودک توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد که در حال بررسی است.

وی ادامه داد: ما به عنوان مرجع ملی حمایت از حقوق کودکان از این حرکت نمایندگان مجلس استقبال کردیم چرا که این فراکسیون می‌تواند نظارت دقیق‌تری بر وضع قوانین مرتبط با کودکان داشته باشد.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با توجه به اهداف کنواسیون حقوق کودک در پایان خاطر نشان کرد: نگاه کلان و برنامه‌ریزی مدون برای ارتقاء سلامت، تربیت و حمایت همه‌جانبه از کودکان، نگهداری کودکان بی‌سرپرست، طراحی راه‌کارهایی همه‌جانبه برای مقابله با بزه‌کاری کودکان، حمایت از سرپرستان کودکان، برنامه‌ریزی کلان برای سلامت و تربیت کودکان و بسیاری از موارد مرتبط به حوزه کودک، از جمله مواردی است که در فراکسیون کودک و نوجوان مجلس مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار