وزیر دادگستری خبرداد

دستگیری 10 تن از مدیران و رؤسای متخلف سازمان تعزیرات استان تهران

وزیر دادگستری از شناسایی و دستگیری 10 تن از مدیران و رؤسای شعب متخلف در سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سازمان تعزیرات استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: دستیابی به دستاوردها و جایگاه‌های کشور ایران مرهون حق طلبی و حقیقت‌خواهی است که این مشخصه‌ها منجر به وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها کشورها شده است.
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: دشمن هیچگاه در مقابل امتیازات ایران اقرار نمی‌کند و ما می‌دانیم که کشور ایران وزن سنگینی دارد اما دشمن تفسیرهای غیرعقلانی از حکومت ایران دارند.
 
وی اضافه کرد: سازمان تعزیرات یک سازمان تعریف شده و قانون‌مند است و این جایگاه نیز نهادینه شده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: آنجا که مرز تخلف است وظیفه رسیدگی به آن به سازمان تعزیرات حکومتی محول شده است که در همین راستا جهت رسیدگی به تخلفات در سراسر کشور 400 شعبه در سازمان تعزیرات وجود دارد.
 
وزیر دادگستری اظهار داشت: تعزیرات برای جلوگیری از فساد در کسب و کار شکل گرفته و دولت تدبیر و امید انگیزه ضدفسادی بزرگی دارد و این امر را جدی گرفته است که در همین خصوص جلسات متعددی با دولت جهت مقابله با فساد تشکیل شده و چند کارگروه در حال بررسی این موضوع هستند.
 
وی افزود: 10 تن از همکاران ما در سازمان تعزیرات که از مدیران و روسای شعب بودند به خاطر فساد دستگیر شده و تحت بازجویی هستند و تا این لحظه به دریافت رشوه اعتراف نمودند.
 
وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: درجه سلامت کارکنان تعزیرات می‌بایست بالا برود که در همین خصوص اقدام به پاک سازی کارکنان این سازمان شده است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار