نظارت نمایندگان کمیته پزشکی بر رقابتهای فوتبال و فوتسال بانوان

نمایندگان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به باشگاههای حاضر در رقابتهای فوتبال و فوتسال بانوان از این پس نظارت خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، احمد هاشمیان-رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: دستورالعمل تعیین جنسیت بانوان سه سال قبل تنظیم و به کلیه باشگاه ها و هیاتهای فوتبال استانی ابلاغ شده و هر ساله نیز قبل از آغاز فصل جدید رقابتها، آموزش های لازم در این خصوص به نمایندگان باشگاه ها و نواب رئیس بانوان و هیاتهای فوتبال استانها داده شده است.

وی افزود: به منظور توجیه قوانین مربوطه در خصوص موارد فوق از نیمه دوم بهمن سال جاری، نمایندگان خود را جهت بررسی پرونده پزشکی بانوان ورزشکار به صورت سر زده و تصادفی به باشگاههای حاضر در لیگ های فوتبال و فوتسال بانوان  اعزام خواهد کرد و نسبت به بررسی پرونده پزشکی موجود در باشگاه که جزء الزامات قانونی قرارداد هر بازیکن بوده است، اقدام می کند.

وی افزود: مطابق با دستورالعمل ذکر شده، کلیه باشگاههای لیگ برتری بانوان موظف بودند تا قبل از عقد قرار داد، معاینات پزشکی ابلاغ شده در پیوست دستورالعمل را انجام و سوابق آن را در محل باشگاه نگهداری کنند.

رئیس کمیته پزشکی بیان کرد: چنانچه نمایندگان کمیته پزشکی با موارد تخلف از این دستور العمل رو به رو شوند مراتب را جهت برخورد انضباطی به کمیته انضباطی فدراسیون گزارش خواهند کرد که بر اساس دستورالعمل مربوطه، مجازات های سنگینی برای متخلفین در نظر گرفته می شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم که با توجه به تعهد مدیران عامل باشگاهها به این امر و با توجه به حساسیت های اعتقادی، اخلاقی که در کشور عزیز اسلامی ایران مد نظر است، وظایف خود در این خصوص را به طور کامل انجام داده باشند و با مورد تخلفی رو به رو نشویم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار