تشکیل کانون مهندسان جوان خانه شهریاراندرمناطق شهر تهران

مدبر خانه شهريارتان جوان از تاسيس کانون مهندسان جوان درمناطق شهر تهران خبر داد

حسن اشتری درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبر نگاران در تشريح اين خبر اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی در خانه شهریاران جوان بسترسازی برای ایجاد رشد فکری و توانمندی جوانان و نوجوانان و همچنین انتقال دیدگاه‏های انتقادی و پیشنهادی سازنده جوانان تهرانی به مدیریت شهری است. بر همین اساس و باتوجه به اینکه تعداد بسیار بالایی از مهندسین جوان و دانشجویان مهندسی در خانه شهریاران جوان عضو هستند، کانون مهندسان جوان راه‌اندازی شد.

وی با برشمردن کسب تجربه و ارتقا دانش مهندسان جوان به عنوان مهمترین هدف افزود: از اهداف اصلی تشکیل کانون مهندسان جوان می‌توان به ارائه پیشنهادات و طرح‌های خلاقانه در حوزه مهندسی، ارائه انتقادات علمی و سازنده از بخش های مهندسی پروژه های شهری و انتقال آن به مسئولین ذی ربط، ایجاد ارتباط و تعامل سازنده و صمیمانه بین اعضای کانون با متخصصین حوزه های مرتبط و مسئولین مدیریت شهری و ... اشاره کرد.

مدیر خانه شهریاران جوان تصریح کرد: سلسله نشست‌های نقد و بررسی با عنوان "تهران بدون توقف" که به بررسی پروژه‌های پل صدر و تونل نیایش می‌پردازد، اولین برنامه کانون مهندسان جوان در حوزه اجرایی می‌باشد. همچنین برگزاری جلسات هم اندیشی در داخل هر کارگروه بطور منظم و پیوسته، برگزاری همایش‌های علمی با موضوع مهندسی در پروژه‌های شهری و با محوریت مدیریت شهری با رویکردی جدید و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در کانون مهندسان جوان است.

مهندسان جوان و دانشجویان رشته‌های مهندسی می‌توانند با مراجعه به دفاتر مناطق 22گانه خانه شهریاران جوان و یا مراجعه به وب سایت  خانه به آدرس www.shahryarjavan.ir نسبت به ثبت نام و عضویت در "کانون مهندسان جوان" اقدام نمایند.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: کانون ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار