"تست های خودشناسی" برای آنکه بفهمید چقدر در معرض ابتلا به "سرطان" هستید!

حتما شما هم زیاد می شنوید که این روزها یکی از آشناهایتان و یا اقوامتان به سرطان مبتلا شده است اگر ورزش نمی کنید و چاق هستید باید حتما با این سبک زندگی ناسالم خدافظی کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ برای خدافظی با سرطان باید بین ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر از اشعه های آفتاب دور بمانید و برنامه منظمی برای ورزش کردن در بعد از ظهر بچینید.

اگر چاق هستید و فشارخونتان بالاست و یا سیگار می کشید و اگر ترشیجات و غذاهای کنسروی زیاد مصرف می کنید و زیاد در زیر آفتاب قرار دارید و سابقه ابتلا به سرطان در خانواده تان وجود دارد باید بیشتر به سلامت خود توجه کنید.

خانم ها با آزمایش های منظم باید هر چند ماه یک بار از وضعیت :هورمون های استروژن" و پروژسترون خود آگاهی یابند و با تغییر ناگهانی وزن خود حتما باید به یک پزشک مراجعه کنند.

سیگار را هرچه زودتر ترک کنید از اطرافیانتان بخواهید تا برای ترک سیگار به شما کمک کنند و از محیط هایی که افراد سیگاری در اطراف شما سیگار می کشند دوری کنید.

شما باید مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخورید و مصرف گوشت قرمز و گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس را به حداقل برسانید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تست ، روانشناسی ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار