ساری

برگزاری 70 برنامه فرهنگی ورزشی در ساری

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری 70 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام الله دهه فجر در ساری خبر داد.

حسین بریمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری بیان داشت: همزمان با سی و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 70 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به افتتاح دو طرح ورزشی درساری افزود:در ایام الله دهه فجر دو سالن ورزشی خصوصی ولایت و پردیس در ساری به بهره برداری میشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از رژه ورزشکاران مختلف ورزشی در ساری خبر داد و گفت:ورزشکاران رشته های دوچرخه سواری،اسکیت،موتور سواری و اتومبیلرانی از فرودگاه تا گلزار شهدای ساری حرکات نمایشی و جالبی را اجرا کردند.

بریمانی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در دهه فجر درسطح باشگاه های ساری اظهارداشت:باحضور گسترده ورزشکاران مسابقات هندبال، دوچرخه سواری، فوتسال، تیراندازی، پینگ پنگ، اسکیت، کاراته، رزمی، فوتبال، ژیمناستیک، شمشیربازی، پرورش اندام، گلبال، تیراندازی باکمان و دوومیدانی با دو بخش مردان و زنان در ساری برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری چندین مسابقه بومی و محلی در روستاهای ساری در دهه فجر خبر داد و گفت:مسابقات طناب کشی،هفت سنگ،فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی و تیراندازی با مشارکت ورزشکاران روستائی زن و مرد برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره از برگزاری همایش بزرگ ورزش رزمی و باستانی در ساری گفت: در این ایام بزرگ به پاسداشت شهدا و جانبازان ورزشکاران به همراه مسئولان از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران با حضور در منزل آنها ملاقات و دیدار می کنند.

بریمانی در پایان با اشاره از حضور ورزشکاران زن و مرد ساروی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا خاطرنشان کرد: در آخرین روز دهه فجر روز 22 بهمن که روز استقلال آزادی و جمهوری اسلامی نامیده شد جامعه بزرگ ورزش ساری همچون سراسر کشور با تابعیت از ولی فقیه و مشت بر دهان اسکتبار در نماز عبادی سیاسی روز جمعه حضوری گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام /ز

برچسب ها: ساری ، برنامه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.