دستبند پلیس بر دست اوباش تجریش

سرهنگ محرابي،از دستگيري يک شرور در محدوده تجريش خبر داد و گفت: شکايت شهروندان از اقدامات مجرمانه اين متهم، به دستگيري وي ختم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري يک تن از اراذل و اوباش محدوده تجريش در شمال تهران خبر داد و گفت: شکايت شهروندان از اقدامات مجرمانه اين متهم، به دستگيري وي ختم شد. 

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: با شکايت هاي ارايه شده از سوي شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه يکي از اراذل و اوباش محدوده ميدان تجريش تيم هاي عملياتي اين يگان براي شناسايي و بازداشت اين متهم وارد عمل شدند. 

وي افزود: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که اين فرد از اراذل و اوباش است که با اقدامات خود باعث سلب آسايش شهروندان اين محدوده شده که برابر هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضايي تيمي از ماموران پايگاه يکم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي دستگيري وي وارد عمل شد. 

سرهنگ محرابي تصريح کرد: متهم  در يک عمليات ضربتي در محل سکونت خود بازداشت شده و به پايگاه يکم پليس امنيت منتقل شد که در بازجويي هاي انجام شده به جرايم چون شرارت، حمل سلاح سرد، تهديد شهروندان و زورگيري اعتراف کرد. 

گفتني است، با تکميل پرونده، متهم، به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار