حاشیه‌های تجدید میثاق احمدی‌نژاد با آرمان‌های امام

از رحیمیِ عکاس تا غیبت سید حسن خمینی

حضور صبح امروز محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان و همراهانش در حرم امام حاشیه‌هایی به همراه داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به همراه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت خود، مجتبی ثمره‌هاشمی، غلامحسین الهام، حمید بقایی معاون اجرایی در دولت دهم صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)‌ با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد که این مراسم، حاشیه‌های کوتاهی نیز به همراه داشت:

* احمدی‌نژاد و همراهانش حدود ساعت 11:45 با استقبال نماینده‌ای از دفتر سیدحسن خمینی در حرم امام حاضر شدند.

* علیرغم عدم اطلاع‌رسانی مطلوب برای حضور احمدی‌نژاد و اعضای دولتش در حرم امام (ره) اما خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌های داخلی از دقایقی قبل از حضور رئیس‌جمهور سابق در حرم امام (ره) حاضر بودند.

* دانش‌آموزان برخی از مدارس تهران نیز صبح امروز به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر حاضر بودند که با دیدن محمود احمدی‌نژاد، شعارهایی در حمایت از وی سر دادند.

* همزمان با اذان ظهر، محمود احمدی‌نژاد و همراهانش نماز ظهر و عصر را در حرم مطهر حضرت امام(ره) اقامه کردند.

* از دیگر نکات حاشیه‌ای حضور احمدی‌نژاد در مرقد مطهر حضرت امام، عکس‌های یادگاری مردمی که در حرم حاضر بودند، با رئیس جمهور سابق کشورمان بود. احمدی‌نژاد هم به اکثر درخواست‌‌ها برای گرفتن عکس، پاسخ مثبت می‌داد.

* در برخی موارد نیز، محمدرضا رحیمی از کسانی‌ که تقاضای گرفتن عکس با محمود‌ احمدی‌نژاد را داشتند، در نقش عکاس ظاهر می‌شد و از آنها عکس می‌گرفت.

* نکته دیگر اینکه، احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال‌های متعدد خبرنگاران در خصوص توافقنامه ژنو و سبد کالا و شرایط اقتصادی کشور، با لبخند و به مزاح می‌گفت که حال شما خوب است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، احمدی نژاد ، حرم ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار