طی بیانیه کانون نمایندگان ادوار مجلس عنوان شد؛

حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نمایش خشم ملت از استکبار جهانی

کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از عموم ملت ایران دعوت کرد تا در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری پرشکوه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از عموم ملت ایران دعوت کرد تا در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری پرشکوه داشته باشند.

در این بیانیه آمده است:

ملت شریف و شهید پرور ایران عزیز اسلامی

یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمن انقلاب اسلامی مردم مسلمان ایران است.

در حالی که 35 سال از این واقعه عظیم و این جنبش وسیع می‌گذرد، بر ماست که با بصیرت سیاسی و ولایتمداری همچنان بر راه امام عزیز متعهد و پایدار بمانیم و با صلابت همیشگی ایرانی اسلامی‌مان در عمل به دستورات رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) پایدار و ثابت قدم بمانیم.

از تصمیم دشمنان مبنی بر کمرنگ کردن حماسه سیاسی که توسط این مردم آفریده شده است، آگاهیم و از اهداف شوم این دشمنان مطلع هستیم و در راه پیشرفت این مرزو بوم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

اعضاء کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز با افتخار به همراهی با مردم شریف و ملت همیشه در صحنه، دیگربار با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، خشم خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی، فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار