تاکید گروه‌های فلسطینی بر محاکمه سران‌ صهیونیست

گروه‌های مختلف فلسطینی، محاکمه سردمداران صهیونیست به اتهام ارتکاب جنایت ضد ملت فلسطین را خواستار شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم؛ "طلعت الصفدي" عضو دفتر سیاسی حزب فلسطینی الشعب در تجمع این حزب که روز دوشنبه مقابل مقر سازمان ملل در شهر غزه برگزار شد، گفت: مسؤولان سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل باید به علت جنایت های خود علیه ملت فلسطین، در دادگاه رسیدگی به جنایات بین المللی محاکمه شوند.
 
وی افزود: از طرف مذاکره کننده فلسطینی می خواهیم که از مذاکرات با دشمن صهیونیست صرف نظر کند و برای درخواست محاکمه سردمداران صهیونیست، به نهادها و مراجع بین المللی مراجعه نماید.
 
" فيصل أبو شهلا " از مسئولان جنبش فتح نیز گفت: دوگانگی معیارها درعدالت و نبود معیارهای درست و سالم در جامعه بین الملل، باعث شده است که مسؤولان رژیم اشغالگر اسرائیل به خاطر ارتکاب جنایت برضد ملت فلسطین محاکمه نشوند.
 
" سامي أبو زهري"سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز بر لزوم محاکمه و مجازات سردمداران رژیم صهیونیست تاکید کرد.
 
ابوزهری گفت: مذاکره با اسرائیل، سرپوشی برای ادامه شهرک سازی رژیم اسرائیل در کرانه باختری و قدس به شمار می رود و این رژیم را به ارتکاب جنایت های بیشتر ضد ملت فلسطین تشویق می کند، درنتیجه تشکیلات خودگردان فلسطین باید هرچه سریعتر مذاکرات خود را با این رژیم متوقف نماید.
 
دو طرف فلسطینی و اسرائیلی از تابستان گذشته، مذاکرات سازش را بعد از سه سال وقفه با نظارت آمریکا در واشنگتن از سرگرفتند و این درحالیست که رژیم اسرائیل، سیاست احداث شهرک های صهیونیست نشین در مناطق فلسطینی را با جدیت ادامه می دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار