معاون بهره برداري و سير و حرکت مطرح کرد:

جابه جايي بيش از 900 هزار مسافر در 2 هفته با وجود برودت هوا

معاون بهره برداري و سير و حرکت با اشاره به فعاليت قابل توجه راه آهن در 2 هفته گذشته به واسطه برودت هوا ،از جابه جايي بيش از 900 هزار مسافر در اين مدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،حسين عاشوري، معاون بهره برداري و سير و حرکت گفت : در دو هفته گذشته همزمان با برودت و سردي هوا فعاليت حوزه ريلي در جابه جايي مسافر و بار به واسطه مسدود بودن برخي جاده ها و کنسل شدن پروازها با رشد قابل توجهي روبرو بوده است و دست اندرکاران اين حوزه کوشيده اند تا با همت مضاعف، مطلوب ترين خدمات  را به متقاضيان ارايه کنند.
 
وي افزود: در مدت ياد شده 2 هزار و 41 رام قطار در مسيرهاي ريلي تردد داشتند و تعداد 908 هزار و 589 مسافر را جا به جا کردند که ميانگين تاخير آنهادر حدود 80 دقيقه بوده است.
 
عاشوري تصريح کرد:راه آهن در طول 2 هفته گذشته به دليل تاخير  55 قطار و همچنين استاندارد نبودن ميزان گرمايش 13 قطار ،نسبت به پرداخت خسارت (50 درصد بهاي بليت ) و عذرخواهي از مسافران اقدام کرده است.
 
به گفته وي با وجود سرما و برودت هوا در مدت ياد شده همه  قطارها به صورت مستمر به حرکت خود ادامه داده و خدمات دهي به مردم قطع نگرديد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار