زنگنه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حرکت رو به جلو ملت ایران به معنای نابودی نتانیاهو و همپیمانانش است

وزیر نفت کشورمان گفت: دشمنان از اینکه کشورمان به سمت حل مسائل در جامعه جهانی پیش می‌رود، ناراحت و این حرکت رو به جلو ملت ایران به معنای نابودی نتانیاهو و همپیمانانش است.

"بیژن زنگنه" وزیر نفت کشورمان با حضور در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با پیشرفت کشورمان همراه با شرایط عادی و آرامی که بر آن حاکم است ایران می‌تواند با جامعه جهانی کار کند و براساس عزت و منافع ملی خود کشور را به جلو حرکت دهد.

وی ادامه داد: ایران دشمنانی دارد همواره به مخالفت با تمام پایه‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد از جمله این دشمنان می‌توان به غرب و رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد.

وزیر نفت کشورمان تصریح کرد: دشمنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های ایران و همچنین انسجام حزب ملت، عقلانیت دولت را می‌بینند به همین دلیل تماما به بدذاتی و بدجنسی خود همراه با توسعه برای کشورمان اهتمام می‌ورزند تا نگذارند ملت هوشیار ایران مسیر مدبرانه تحت هدایت مقام معظم رهبری را بپیمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان از اینکه کشورمان به سمت حل مسائل در جامعه جهانی پیش می‌رود، ناراحت و این حرکت رو به جلو ملت ایران به معنای نابودی نتانیاهو و همپیمانانش است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشورمان ، پیشرفت ، همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار