محاكمه 2 شيطان به اتهام آزار و اذيت زنان/ ضرب و شتم قربانان تا حد مرگ

پرونده دو پسر شيطان صفت كه در پوشش مسافربر زنان را سوار كرده و با تهديد چاقو مورد آزار و اذيت قرار مي دادند براي محاكمه به دادگاه كيفري فرستاده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رسيدگي به اين پرونده همزمان با شكايت زن جواني در پليس آگاهي استان فارس در دستور كار تيم قضايي – پليسي قرار گرفت. 

زن جوان در شكايت خود به ماموران گفت: ديروز عصر پس از خريد قصد رفتن به خانه را داشتم كه يك خودروي پرايد با دو سرنشين مرد مقابلم توقف كرد. سوار ماشين شدم. رفتار دو پسر جوان عادي بود . پس از طي مسافتي ناگهان راننده تغيير مسير داد. از او خواستم توقف كند اما همدستش با چاقو مرا تهديد كرد.

وي ادامه داد: دو پسر شرور بدون توجه به التماس هايم، مرا به حاشيه شهر برده و با تهديد و كتك مورد آزار و اذيت قرار دادند. آنها سپس طلاهايم را سرقت كرده و مرا در همان وضع آنجا رها كردند.

با طرح اين شكايت تجسس هاي گسترده اي براي دستگيري دو پسر شرور آغاز شد. ماموران در بررسي هاي خود متوجه شدند متهمان به اين شيوه چند زن و دختر ديگر را هم سوار كرده و پس از مقاومت قربانيان خود آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار مي دادند. 

پس از تحقيقات گسترده متهمان شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير شدند. دو پسر جوان در ابتدا منكر جرم شده اما پس از رو به رو شدن با شكات لب به اعتراف گشودند.

راننده در بازجويي ها گفت: براي پرداخت قسط خودرو تصميم به سرقت گرفته و موضوع را با دوستم در ميان گذاشتم .او هم قبول كرد در سرقت ها كمكم كند. پس از ربودن چند زن دچار وسوسه شيطان شده و قربانيان را مورد آزار و اذيت قرار مي داديم.

با تكميل تحقيقات پرونده براي رسيدگي به شعبه دوم دادگاه كيفري استان فارس فرستاده شد و دو متهم به زودي به رياست قاضي عرفاني زاده محاكمه خواهند شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار