​ آغاز داوری مسابقه برنامه نویسی اندروید/ حضور مدیر ایرانی گوکل

داوری ایده‌ها و برنامه‌ها ارسال شده به مسابقه برنامه نویسی که از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده، از امروز شنبه 26 بهمن ماه آغاز شده است و در مراسم اختتامیه یکی از مدیران ایرانی شرکت گوکل به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

به گزارش  گروه دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: دکتر مسعود صبایی- مسئول برگزاری این مسابقه، با بیان اینکه این مسابقات با عنوان ایران موبی کد (Iranmobicode) برگزار می‌شود، گفت: مسابقات برنامه نویسی اندروید از 10 تا 13 اسفندماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات بر روی گوشی‌ها و تبلت‌ها با سیستم عامل اندروید برگزاری می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات در 4 محور برنامه‌های کاربردی: برنامه‌های کاربردهای، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، برنامه‌های بازی و سرگرمی و ایده‌پردازی شامل ایده‌های نو و بدیع که قابل تبدیل به برنامه‌های کاربردی هستند با حضور تیم‌های دانشجویی و آزاد برگزار خواهد شد.

صبایی، با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: در این مسابقه تنها برنامه‌ها و ایده‌هایی که در راستای محورهای تعیین شده برای مسابقه هستند در مسابقه شرکت داده می‌شوند و شرکت کنندگان برنامه یا ایده نهایی خود را به همراه مستندات خواسته شده از طریق وب سایت مسابقه ارائه داده‌اند.

مسئول برگزاری مسابقات برنامه از آغاز داوری‌ها از امروز شنبه 26 بهمن ماه خبر داد و یادآور شد: ایده‌های ارسالی بر اساس 8 محور چون میزان بدیع بودن ایده، میزان برآورده کردن نیازهای جامعه ایران، میزان علمی و اصولی بودن طراحی و نحوه پیاده‌ سازی‌،   کارآیی از نظر سرعت و دقت عملکرد و قابلیت تبدیل شدن ایده به برنامه داوری خواهند شد.

وی ادامه داد: در هر محور 3 نفر و یک برنامه برتر در مجموع 12 نفر به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی خواهند شد. به برترین برنامه جایزه ویژه 300 میلیون ریالی اعطا می‌شود ضمن آنکه برگزیدگان اول تا سوم هر محور مشمول جایزه‌هایی مبلغ 30 میلیون ریال، 20 میلیون ریال و 10 میلیون ریال وجه نقد می‌شوند.

صبایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌های جانبی این مسابقات دانست و خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقه برنامه نویسی از خانم دکتر بقایی راد مدیر تولید اندروید شرکت گوگل دعوت به عمل آمده  است.

مسئول برگزاری مسابقه برنامه نویسی اندروید اعطای جوایز به برترین‌های این مسابقه را روز 13 اسفندماه ذکر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتل ، نعژ ، هفل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قیمت تبلت
۱۲:۴۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
ممنون از سایت خوبتون
http://e-tablet.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA/
آخرین اخبار