فرکی: انگیزه و تلاش بازیکنان برگ برنده فولاد است/ مخالفتی با تعویق بازی با استقلال نداریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر کدام از بازی‌های پایانی به نوبه خود حائز اهمیت و سرنوشت ساز است.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد ارزیابی‌اش از بازی فردا گفت: بازی فردا یا به طور کلی تمام بازی‌های پایانی لیگ هر کدام به نوبه خود حائز اهمیت و سرنوشت ساز است چون هم شانس قهرمانی هم شانس کسب سهمیه وجود دارد وقتی برای این هدف بخواهی بازی کنی در این چهار هفته پایانی آن هم به خاطر حساسیت جدول خود به خود اهمیت بازی‌ها مشخص خواهد شد. 
 
وی افزود: به هر حال در یک دوره‌ای هستیم که فوتبال تغییر کرده است شاید بتوان یکسری اتفاقات را براساس شرایط بازیکنان و تیم حدس زد ولی نمی‌توان گفت که کدام تیم برنده است. ولی واقعیت این است که ما همه تلاشمان را برای برد خواهیم کرد اصلا جذابیت فوتبال همین است یک طرف قضیه ما و طرف دیگر تیم حریف است، شانس هر دو تیم برای پیروزی وجود دارد.
 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: هرتیمی که بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند و بتواند تفکرات مربی را اجرا کند مطمئنا موفق است و در ادامه این تفکر کادر فنی است که می‌تواند مشخص کند. 

وی نظرش را در مورد مسیر قهرمانی تیمش این گونه بیان کرد: مسیر قهرمانی هم برای ما و هم برای رقبا دشوار است. تیم‌های مدعی هم بازی‌های سختی پیش رو دارند. تیم‌های استقلال، نفت، سپاهان و فولاد هرکدام بازی‌های رودررویی دارند که خیلی تعیین کننده است.

فرکی بیان کرد: در کنار این 4 تیم، تیم پرسپولیس هم بازی‌های حساس دارد و هم بازیکنان این تیم انگیزه قهرمانی دارند. تراکتور از قافله لیگ عقب افتاده جا داره که به مردم خوب آذربایجان قهرمانی تیمشان را تبریک بگویم ولی در لیگ شانس کمتری دارد.

وی نظرش را در مورد تعویق بازی با استقلال و مخالفت مسئولان استقلال در این باره اینگونه بیان کرد: من مخالفتی ندارم به شرط اینکه این موضوع را سازمان لیگ پیگیری کند به شرط اینکه لطمه‌ای به تیم ما وارد نشود. به هر حال استقلال نماینده کشورمان در بازی‌های آسیایی است واگر از دست ما کمکی بربیاید دریغ نخواهیم کرد. 

فرکی در مورد توقعش از فدراسیون و سازمان لیگ گفت: توقع زیادی ندارم ما انتظار داریم که فدارسیون خیلی با قدرت کارهاش را انجام دهد و در این رابطه کفاشیان زحمات زیادی کشده وی شخصیت قابل احترامی دارد فردی است که سال‌ها در ورزش خدمت کرده مدیریت کرده و زحمات زیادی را تقبل شده و مطمئنم از تمام توانش استفاده می‌کند وزارت ورزش هم تلاشش را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرکی ، انگیزه ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار