رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا:

"گذرنامه‌هاي بيومتريک" صادر مي‌شود

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا از صدور گذرنامه‌هاي بيومتريک در آينده نزديک خبر داد و گفت: فرآيند آغاز صدور اين گذرنامه‌ها در مراحل پاياني است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار محمود صادقي با اشاره به صدور گذرنامه هاي بيومتريک، گفت: فرآيند کنترل و در نهايت صدور اين گذرنامه ها در مراحل پاياني است.  
 
وي ادامه داد: در آينده نزديک  از گذرنامه هاي بيومتريک رونمايي مي شود. 

افاغنه براي تمديد رواديد به سفارتخانه افغانستان مراجعه کنند 

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا در ادامه با اشاره به طرح ساماندهي اتباع افغاني که در سال 89 اجرا شد، گفت: پس از برگزاري اين طرح و ثبت نام افاغنه در اين طرح، رواديد آنان براي حضور قانوني در کشور به مدت يکسال، تمديد شد. 

صادقي خاطرنشان کرد: اتباع افغاني تا تاريخ 30 بهمن، فرصت داشتند به سايت samandehi-nobat.ir که اداره اتباع وزارت کشور اعلام کرده بود، مراجعه کرده و با تکميل سامانه ثبت نام، حضور خود در ايران را قانوني کنند؛ افراد باقي مانده از طرح براي تمديد رواديد بايد به دفاتر كفالت مراجعه و اقدام به ثبت نام نمايند. 

وي افزود: با توافقات انجام شده با سفارت افغانستان در تهران مقرر شده تا مشمولين طرح براي تمديد اعتبار گذرنامه خود به محل هائي كه سفارت افغانستان تعيين مي كند و در سامانه نوبت دهي اين سفارت مشخص شده است مراجعه و گذرنامه خود رابه مدت دوسال تمديد نمايند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار