تغییر وضع ظاهری ظریف

اگرچه وضع ظاهر نمی تواند ملاکی برای قضاوت افراد باشد اما می توان آن را به فال نیک گرفت چراکه این تغییر و بازگشت به تیپ ساده سابق، پس از راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن صورت گرفته است

مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 برای توافق بر سر گام نهایی امروز در شرایطی آغاز شد که محمدجواد ظریف با تیپ جدید و البته بازگشت به سابق، پای میز مذاکره رفته است.
 
 
 
وزیر خارجه دولت یازدهم که سال ها در عرصه دیپلماسی فعالیت داشته است، از زمان حضور در پست جدید، با تغییر چهره و با ریش معروف به پروفسوری در وزارتخانه اش حاضر شده بود.
 
 
 
 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از صراط ، براساس این گزارش، تیپ جدید ظریف ظاهرا در رفتار دیپلماسی وی نیز تاثیرات خود را گذارده بود به نحوی که طی بیش از 6 ماه گذشته، نوعی انفعال در دستگاه دیپلماسی کشور حاکم شده بود و همین مساله، با سوءاستفاده دشمنان ملت ایران، گستاخی روزافزون آنها را به همراه داشت.
 
 
 
ظریف در راهپیمایی 22 بهمن نیز با همان ریش پروفسوری حاضر شده بود اما پس از آن، با تغییر چهره و بازگشت به تیپ قبلی، در رسانه ها دیده شد و شب گذشته (دوشنبه) نیز در ضیافت شام با اشتون، با همان ظاهر ساده مشاهده گردید.
 
 
اگرچه، وضع ظاهر نمی تواند ملاکی برای قضاوت افراد باشد اما می توان آن را به فال نیک گرفت چراکه این تغییر و بازگشت به تیپ ساده سابق، پس از راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن صورت گرفته است. شاید این تغییر در ظاهر، پاسخی از جانب ظریف به مردم باشد و خواسته با این اقدام به ملت بگوید که: پیام شما را دریافت کردم.
برچسب ها: ظریف ، ریش تراش ، جا گذاشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار