یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هفته آینده هیات نظارت بر مطبوعات به تخلف "روزنامه آسمان" رسیدگی می‌کند

یک منبع آگاه با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر اظهارنظر "داوود هرمیداس باوند" در روزنامه آسمان درباره این که قصاص را عملی وحشیانه خوانده و آن را رد کرده، گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، هفته آینده رسیدگی به تخلف این روزنامه در دستور کار هیات نظارت بر مطبوعات قرار خواهد گرفت.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر اظهارنظر "داوود هرمیداس باوند" در روزنامه آسمان درباره این که قصاص را عملی وحشیانه خوانده و آن را رد کرده، اظهار داشت: بر اساس نص صریح قرآن این امر برای حیات و سلامت جان مردم و جامعه ضروری است.

وی تصریح کرد: چنان چه کسی منکر حکم قصاص شود و این مطلب را رد کند، رسالت و اسلام را قبول نداشته و مرتد به حساب می‌آید.  

وی در ادامه افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، هفته آینده رسیدگی به تخلف روزنامه آسمان در دستور کار  هیات نظارت بر مطبوعات قرار خواهد گرفت.


گفتنی است؛ روزنامه آسمان در صفحه 23 شماره روز سه‌شنبه 29 بهمن 92 خود به نقل از «داود هرمیداس باوند» لایحه اسلامی قصاص را "غیرانسانی" خواند.
 
"ویکی‌پدیا" داوود هرمیداس باوند را از اعضای جبهه ملی معرفی کرده است.
 
گفته می‌شود مدیران روزنامه آسمان حدود 400 میلیون تومان از برخی نهادها کمک مالی دریافت کرده‌اند.
 
جبهه ملی خردادماه سال 60 بیانیه‌ای علیه لایحه اسلامی قصاص صادر کرد و ضمن "غیرانسانی" خواندن این حکم اسلامی، هواداران خود را به شورش علیه این لایحه دعوت کرد.
 
پیرو این اطلاع جبهه ملی علیه لایحه قصاص، امام خمینی(ره)، جبهه ملی را "مرتد" اعلام کرد.
 
چندی پیش نیز نشریه مهرنامه که گردانندگان آن با روزنامه آسمان مشترک هستند، به نقل از محمدعلی ایازی عضو مجمع محققین، فرقه ضاله بهائیت را جزو اقلیت‌های مذهبی خوانده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار