آغاز جشنواره عیدانه باشگاه رفاهی خانه هنرمندان ایران

«باشگاه خدماتی رفاهی خانه هنرمندان ایران» که در فضای مجازی خدمت‌رسانی می‌کند،‌ در روزهای پایانی سال جاری زمینه را برای آشنایی بیشتر هنرمندان با خدمات ویژه این باشگاه به صورت رودررو فراهم ساخته است.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر؛ «باشگاه خدماتی رفاهی خانه هنرمندان ایران» که از طریق فضای مجازی اقدام به خدمت رسانی به جامعه هنری کشور نموده، در روزهای باقیمانده از سال جاری در اقدامی نو با برگزاری این جشنواره‌ای عیدانه، زمینه را برای آشنایی بیشتر هنرمندان عزیز با خدمات ویژه ارائه شده در این باشگاه به صورت رو در رو فراهم ساخته است که هنرمندان گرامی با حضور در محل جشنواره و ثبت نام حضوری جهت عضویت در باشگاه خانه هنرمندان ایران، از 30 % تخفیف ویژه جشنواره برخوردار خواهند شد.

برخی از خدمات ارائه شده در این جشنواره به شرح زیر است:

•    ارائه کارت اعتباری تا سقف 000/000/100 ريال
هنرمندان بلافاصله پس از عضویت می توانند با دریافت معرفی نامه و مراجعه به نمایندگان منتخب بیمه ملت در سطح شهر تهران نسبت به تکمیل پرونده و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند و پس از اعتبار سنجی توسط واحد مالی آن شرکت، کارت اعتباری خود را دریافت نمایند.

•    پیش ثبت نام خودروهای مدیران خودرو(mvm)
شرکت مدیران خودرو طی تفاهم نامه منعقده 4 مدل خودروهای خود را با شرایط ویژه به اعضاء ارائه می نماید. اعضاء با دریافت معرفی نامه از سامانه و مراجعه به هر کدام از نمایندگی های مدیران خودرو می توانند از شرایط اقساط ویژه بهره مند شوند.

•    ارائه تخفیف 20 % بیمه نامه ثالث بیمه میهن
هنرمندان می‌توانند با مراجعه به غرفه بیمه در جشنواره و دریافت معرفی نامه با مراجعه به شعبه مرکزی بیمه میهن می توانند از 20 % تخفیف مازاد ثالث و تخفیف ویژه ای دیگر در سایر زمینه های بیمه ای استفاده کنند.

•    ارائه محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری
اعضاء با پر کردن فرم مورد نظر می توانند کلیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری خود را با شرایط ویژه تهیه و درب منزل تحویل نمایند .

•    خدمات گردشگری ویژه تعطیلات نوروز 93
اعضاء می توانند پس از ارائه شرایط پیشنهادی خود شامل شهر مورد نظر، مدت اقامت و تعداد افراد درخواستی از طریق تکمیل فرم درخواستی، پیشنهاد مورد نظر خود را ارائه دهند. آژانس گردشگری سفرنامه البرز پس از دریافت فرمهای درخواستی، با توجه به اولویت درخواست و شرایط موجود، نسبت به تماس با اعضاء محترم و ارائه تورهای درخواستی اقدامات لازم را بعمل می آورد. 

شایان ذکر است که جشنواره عیدانه باشگاه خدماتی رفاهی خانه هنرمندان ایران از یکم تا پانزدهم اسفند ماه، به مدت دوهفته همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر در محل تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد. هنرمندان گرامی می‌توانند کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.bashgahart.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار