آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 47؛

بهترین نرم افزارها در آخرین هفته سال + دانلود

از اینجا می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های این هفته شماره ۴۷ دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ این آخرین بسته هفتگی دریچه در سال 1392 است. بسته‌ای که هدف خبرنگاران آن جمع آوری بهترین نرم افزارها و انتشار در آخر هفته بود. اولین بسته این بخش از اردیبهشت ماه امسال شروع به انتشار در صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران کرد و حال این آخرین بسته امسال است، به همین منظور دریچه منتظر نظرات شما درباره این بسته هفتگی است. لطفا نظرات خود را در بخش نظرات همین خبر برای ما بفرستید، نظرات شما راه گشای بسته هفتگی در سال آینده خواهد بود.

 



 
 
با Photoshop Touch متفاوت باشید؛

با فتوشاپ Touch تصاویرتان را در گوشی به صورت لمسی ویرایش کنید + دانلود

  Adobe Photoshop نام نرم افزاری حرفه‌ای برای ویرایش و رتوش تصاویر در رایانه و لپ تاپ است. البته اگر حوصله نشستن پای رایانه و لپ تاپ ندارید دریچه نرم افزار Photoshop Touch را برای گوشی‌ها اندرویدی معرفی می‌کند که با آن می‌توانید تصاویریتان را به صورت کاملا لمسی ویرایش کنید. تازه این نرم افزار تمامی قابلیت‌های موجود در نرم افزار Adobe Photoshop CS6 را در خود جای داده است. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه Touch آن اضافه شده‌اند می‌توان به layerها, selection tools, adjustments, filters و… اشاره کرد.

 

 


 
My Backup Pro ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان؛
حتما شما هم در گوشی خود کلی اطلاعات مفید و مهم از عکس و فیلم گرفته تا پیامک دارید. آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر این اطلاعات را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد. My Backup Pro ابزاری کاربری به همین منظور است تا از اطلاعات مورد نیاز شما یک نسخه تهیه کند.
برنامه My Backup Pro ابزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از عکس‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، مرورگر، SMS MMS، تقویم، تنظیمات سیستم و APN و... است. با این برنامه می‌توانید خیالی آسوده داشته باشید چرا که از همه اطلاعات موجود در گوشی شما یک نسخه موجود بوده و در صورت بروز مشکل و پاک شدن اطلاعاتتان می‌توانید به راحتی آن‌ها را بازیابی کنید.

 

 


 
 گاهی اوقات برای بسیار از افراد پیش آمده است که برای دانلود یک فایل سنگین یا ویروسی کشی رایانه مجبور باشند که رایانه را برای ساعت ها روشن نگه دارند. اما شما می توانید با استفاده از این نرم افزار PC Auto Shutdown به صورت اتوماتیک و زمان بندی شده رایانه خود را خاموش کنید. برای مثال می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که پس از پایان امور مورد نظر شما خاموش شود. شما با این کار سبب صرفه جویی در مصرف برق و طولانی تر شدن سلامت قطعات رایانه تان می شوید. همچنین می توانید علاوه بر خاموش کردن رایانه را در حالت های restart ،log off ،sleep قرار دهید.
 

 


برای اندروید؛
شما می توانید با نصب این نرم افزار UseTool | Converter&Calculator چندین ابزار کاربردی و محاسباتی را به گوشی یا تبلت اندرویدی خود بیاورید. این برنامه دارای ماشین حساب حرفه ای و مبدل قدرتمند واحدهای اندازه گیری به یکدیگر است. ماشین حساب موجود در این برنامه بسیار کاربردی و حرفه ای تر از ماشین حساب اصلی گوشی های اندرویدی است. همچنین در بخش مبدل واحد های اندازه گیری می توانید واحد هایی مانند: دما، سوخت، سرعت، مساحت، طول، قدرت و ... را به یکدیگر تبدیل کنید. اصلی ترین ویژگی نرم افزار طراحی زیبا و منحصر به فرد است که رابط کاربری زیبای آن سبب جلب رضایت کاربر می شود.
 
 

 


گاهی اوقات به دلایل مختلفی اعم از ویروسی شدن، اشتباه کاربر، بد افزارها و ... ویندوز رایانه شما دچار مشکل می شود و از لحاظ عملکرد و سرعت بسیار ضعیف عمل می کند. این نرم افزارWindows Repair به شما کمک می کند وضعیت ویندوز رایانه خود را به حالت اولیه باز گردانید. برنامه با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود قادر است، خطاهای ریجستری، مجوزهای دسترسی به فایل ها و ... را بررسی کند و در صورت وجود مشکل آن ها را به صورت اتوماتیک بر طرف می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تعمیر و بررسی تخصصی دیوار آتش (فایر وال) رایانه، ترمیم dns موجود، باز سازی عملکرد اینترنت اکسپلورر و ... اشاره کرد.
 

 


اندروید
فاکتور جیبی امکانات پایه‌ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آن را از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال کنید. برای علامت گذاری فاکتورها می‌توانید آن‌ها را ستاره دار کنید و یا بعد از وصول فاکتور آن را آرشیو کنید.

 

 

 


 
برای رایانه؛
اگر در حذف برخی برنامه ها مشکل دارید و خواهان افزایش سرعت پاک کردن برنامه های غیر ضروری هستید، این برنامه Uninstall Tool می تواند به شما در حذف برنامه ها کمک کند. بدون شک نرم افزار معرفی شده می تواند بهترین جایگزین Add/Remove program باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم و تکنولوژی پیشرفته برای پاک سازی برنامه های مورد نظر شما، نمایش ویژگی ها و اطلاعات دقیق برنامه ها، امکان حذف برنامه های start up و ... اشاره کرد.

 


برای ios؛
اگر شما می خواهید هر نوع فایل چند رسانه ای را در گوشی آیفون یا آی پد خود تبدیل کنید، دریچه این نرم افزار MConverter Medias Converter را به شما پیشنهاد می کند. نرم افزار قادر است، فرمت فایل های صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کند. شما می توانید علاوه بر تعیین نوع فرمت فایل ها، کیفیت و حجم آن ها را هم تعیین کنید. برنامه از اکثر فرمت های تصویری و صوتی رایج پشتیبانی می کند.
 
 
 

 
رایانه | ویندوزفون | IOS | اندروید
دریچه برای علاقه مندان به نجوم و ستاره شناسی یک بسته نرم افزاری آماده کرده است، که می‌توانند این نرم افزارها را برای رایانه و سیستم عامل‌های موبایلی ویندوزفون، IOS و اندروید دانلود کرده و به اطلاعات نجومی و ستاره شناسی خود را تا بیافزایند.
نرم افزار Star Chart (جدول ستارگان)، برنامه‌ای می باشد که با آن می‌توانید صورت های فلکی را بشناسید و از موقعیت قرار گیری آن‌ها آشنا شوید، با کار کردن با این نرم افزار می‌توانید اطلاعات نجومی و ستاره شناسی خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. صورت فلکی یا پیکرهای آسمانی مجموعه‌ای از ستاره‌ها هستند که از دیدگاه زمینی به شکل خاصی تشبیه و نام‌گذاری شده‌ اند.

 

 


صفحات را با سرعت بالا بارگذاری کنید؛

Waterfox مرورگری است بر مبنای مرورگر فایرفاکس که برای سیستم عامل‌های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت‌های مرورگر فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای داده است.

 


 
ویژه اندرویدی‌ها؛

با نصب نرم‌افزار CamScanner بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان شما می‌توانید یک اسکنر حرفه‌ای همیشه همراه خود داشته باشید! و هر آنچه از یک اسکنر حرفه‌ای نیاز دارید این برنامه آن را برآورده خواهد کرد. این نسخه از نرم‌افزار آنلاک و کاملا فول می‌باشد که شما می‌توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید. از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به انتخاب قسمتی از متن برای اسکن کردن، آپلود و به اشتراک گذاری با دوستان، قابلیت اسکن کردن بدون محدودیت صفحات، قابلیت جستجو و... اشاره کرد.

 


 
مهم ترین اصل و ویژگی یک ویندوز خوب سرعت مناسب آن است. اما گاهی مشاهده می شود که بعد از گذشت مدتی از تعویض ویندوز سرعت رایانه به صورت ناگهانی کاهش می یابد و دیگر عملکرد سابق را ندارد. این برنامه Wise Care 365 Pro به شما کمک می کند تا سرعت و عملکرد ویندوز رایانه را بهبود بخشید. برنامه با بررسی و بر طرف کردن خطاهای ریجستری، هارد دیسک و بخش های مختلف ویندوز سرعت رایانه را افزایش می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان خاموش کردن اتوماتیک رایانه، قابلیت مخفی سازی فایل ها و پوشه های مورد نظر شما، بازیابی فایل های از بین رفته و ... اشاره کرد.
 

 


اگر از تصاویر تکراری صفحه نمایش گوشیتان خسته شده‌اید بهتر است با Juice PRO فضای گوشیتان را زنده‌تر کنید. Juice PRO مجموعه‌ای از تصاویر آب گریپ فروت، آب لیمو، آب پرتقال، آب آلبالو، آب کیوی، آب توت فرنگی، آب آناناس، آب هندوانه، آب پاپایا و آب توت است که آبمیوه‌های خوشمزه را به صفحه نمایش گوشی شما هدیه می‌کند. برای جذابیت و تنوع بیشتر می‌توانید از طریق تنظیمات، گزینه‌هایی مانند تکه‌های یخ و برش میوه را به طور شناور به تصاویر اضافه کنید.

 

 


رایانه | IOS | اندروید
نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص‌های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر مطرح مانند شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

 

 


Foxit Reader؛
امروزه بیشتر مقالات و کتاب های الکترونیک از فرمت محبوب و رایج PDF استفاده می‌کنند. نرم افزار Foxit Reader به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد، این برنامه امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و... را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نکات جالب Foxit Reader می‌توان به ابزارهای متفاوت آن اشاره کرد که با کمک آن‌ها می توانید فایل‌های PDF مورد نظرتان را ویرایش کنید.

 

 


 
JetAudio برای رایانه و اندروید؛
JetAudio نرم افزار جامع چندرسانه‌ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل‌های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل‌های مختلف به یکدیگر را داراست. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast فراهم خواهد شد. با jetAudio هر آنچه که از یک پلیر انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند. ضبط فایل‌های صوتی آنالوگ، قابلیت Sound۲Vision، افکت‌های صوتی گوناگون مانند Wide, Reverb, X-bass خروجی صدای چندکاناله، پشتیبانی از ۹۹ درصد فرمت‌ها و... از قابلیت‌های کلیدی این نسخه از نرم افزار است.

 

 


 
اطلاعات جغرافیایی جهان در دستان شما؛
Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید. تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی و بلندی‌ها، و ساختمان‌های سه بعدی را ببینید یا از کهکشان‌ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره‌های اقیانوس‌ها را نظاره‌گر باشید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده‌اید ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از نظرات هم درباره مکان‌های مختلف جویا شوید. Google Earth نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی‌های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره‌ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه‌های شخصی و یا تبلت و گوشی اندرویدی یا IOS بیاورد.

 

 


 
برای رایانه؛
فرقی نمی‌کند اطلاعات شما به چه طریقی پاک شده، به خاطر حملات ویروسی، به صورت عمدی، فرمت یا عملیات Fdisk و یا مشکلات برق رسانی موجب است تا اطلاعات موجود در هارددیسک نمایش داده نشوند نگران نباشید دریچه مشکل شما را با نصب نرم افزار GetDataBack حل می‌کند!

 

 


 
پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛
برنامه Notepad ابزاری کم حجم می‌باشد که در تمامی نسخه‌های Windows Microsoft وجود دارد اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

 


 
برای اندروید؛
برنامه عکاس باشی سعی در آموزش عکاسی مقدماتی و کار با دوربین عکاسی به صورت ابتدایی برای تمام علاقمندان به عکاسی در تمامی رده‌های سنی دارد. در این برنامه امکان پرسش و پاسخ سوالات عکاسی به صورت مستقیم از کارشناس میسر خواهد بود. همچنین عکاس باشی به ارائه گالری تصاویر از عکاسان بزرگ جهان به همراه خلاصه ای از زندگی آن عکاس در این نرم افزار پرداخته است.

 

 

 


برای رایانه؛
شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمند خود را به اشتباه در عرض چند ثانیه پاک کرده باشید برای بازیابی آن‌ها دریچه نرم افزار R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می‌باشد با این نرم افزار می‌توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد. از ویژگی های جالب این نرم افزار پشتیبانی از فایل های FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 است.

 

 


EagleGet برای رایانه؛
نرم افزار EagleGet مدیریت دانلود جدیدی است که تازه پا به این عرصه گذاشته و سازندگان آن گفته اند که آینده خوبی در پیش روی این نرم افزار است. EagleGet امکان دانلود فیلم از سایت های اشتراک گذاری فیلم را دارد و به گفته سازندگانش سرعت دانلود شما را تا 6 برابر افزایش می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دانلود، امکان ادامه دانلود و پشتیبانی کامل از پروتکل‌هایی مانند HTTP ,HTTPS ,FTP ,FTPS ,SFTP ,MMS ,RTSP اشاره کرد.

 

 


برای رایانه و اندروید؛
امروزه بیشتر مقالات و کتاب‌های الکترونیک از فرمت رایج PDF استفاده می‌کنند. برای مطالعه کتاب‌های الکترونیک نرم افزارهای متعددی وجود دارد اما نرم افزار Foxit Reader برای رایانه و Foxit Mobile برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید فایل موردنظرتان را باز کرده، مشاهده و ویرایش کنید. این برنامه امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 


 
برای اندرویدی‌ها؛
نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می‌باشد، این نرم افزار محبوبیت فراوانی در بین کاربران دارد و در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.

 

 


شمارش معکوس پایان سال 92 شروع شده است و تنها کمتر از ده روز به پایان سال 1392 و شروع سال 1393 باقی مانده است. از این رو برای کاربران ویندوز فون نرم افزاری را معرفی می کنیم که می توانید پیامک ها عید نوروز خود را از آن استخراج کنید.
 
   

 


 
اندروید و جاوا؛
باد صبا یک تقویم فارسی و اسلامی است که به منظور فرا رسیدن سال 1393 هجری خورشیدی برای سیستم عامل اندروید و جاوا معرفی می‌کنیم. این تقویم دارای امکانات و قابلیت‌های جالب و زیادی است که توسط موسسه موج همراه به صورت رایگان عرضه شده است. این تقویم دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی برای شما پخش می کند.

 

 


 
برای رایانه؛
SoftPerfect Network Scanner یکی از حرفه‌ای ترین برنامه‌های شبکه‌های اینترنتی می‌باشد، که به صورت حرفه‌ای می‌تواند چند کاربرد اسکن از اجزای مختلف شبکه در لایه های موجود را انجام دهد که برای مدیران شبکه می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

 

 


برای اندروید
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ همان‌طور که می‌دانید بسیاری از دستگاه‌های هوشمند امروزی با پشتیبانی از فناوری OTG این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به ‌راحتی ماوس، صفحه‌کلید، حافظه فلش و بسیاری از دستگاه‌های دیگر را به تلفن همراه یا تبلت خود متصل و از آن ها استفاده کنید. حال این برنامه برای بررسی میزان دسترسی شما به استفاده از امکانات otg ارائه شده است. آیا می‌دانید دستگاه شما از OTG پشتیبانی می‌کند یا خیر؟
 
 

 


SunCalendar
برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.

 

 


برای اندروید؛
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در هنگام خواب شما چه حرکاتی را انجام می دهید؟ این نرم افزار Smart Alarm Clock ویژه مدیریت و نشان دادن وضعیت جسمانی شما در حالت های مختلف خواب هست. برنامه می تواند حرکات شما را در خواب های عمیق، سبک و دراز مدت بررسی کند و از شرایط حرکتی شما در حالت های مختلف نمودارهای تحلیلی تهیه کند. برنامه علاوه بر آنالیز حرکات در خواب دارای ابزار و امکاناتی چون پیش بینی وضعیت آب و هوا، ساعت هشدار و ساعت هوشمند است.
 

 


اندروید، ویندوزفون، جاوا و ios؛

با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و افزایش مسافرت های بین شهری دریچه قصد معرفی چند نرم افزار محبوب و کاربردی برای مسیریابی و یا مکان یابی را دارد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزارها به هر جای کشور بدون مشکل پیدا کردن مسیر سفر کنید.

 

 


 
Virtual CloneDrive این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا قادر باشید نرم افزارهایی را که برای اجرا شدن به سی دی یا دی وی دی احتیاج دارند، بدون نیاز به حضور فیزیکی سی دی یا دی وی دی مورد نظر، از روی هارد دیسک سیستم اجرا کنید. فایل‌های Image تولید شده به وسیله CloneDVD یا CloneCD می‌توانند در یک درایو مجازی از هارد دیسک یا شبکه، نصب شده و با آن ها به همان شیوه ای که از درایو CD / DVD استفاده می شود، رفتار کرد.

 

 


ویژه اندرویدی ها؛
این برنامه XnSketch Pro  یکی از کامل ترین نرم افزارهای موجود برای خلق عکس های هنری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید عکس های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به عکس های کارتونی و هنری تبدیل کنید. در محیط نرم افزار هیچ گونه تبلیغی وجود ندارد، این ویژگی سبب می شود تا کاربر با تسلط بیشتری اقدام به تبدیل تصاویر کند.
 

 


 
WinRAR برای رایانه و اندروید؛

این بار معرفی یک نرم افزار قدرتمند و بهترین نرم افزار فشرده سازی را داریم، نام این نرم افزار WinRAR است که محصول لابراتورهای شرکت RAR می باشد. این نرم افزار را بعد از هر بار نصب ویندوز، شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می‌کنند.

 


 
سه، دو، يک...حرکت؛
با استفاده از این نرم افزار VidTrim Pro – Video Editor می توانید در تلفن همراه اندرویدی خود اقدام به ویرایش و سفارشی سازی ویدئوهای مد نظرتان کنید. برنامه ابزارهای ویرایشی مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: افکت های متنوع، ابزار اشتراک گذاری، پارت بندی، جدا کردن صدا و ... . کار با نرم افزار بسیار آسان است و می تواند شما را به یک تدوینگر حرفه ای تبدیل کند.
 

 


برای اندرویدی‌ها؛

تلفن همراه‌تان را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

گم شدن کنترل تلويزيون بارها و بارها اتفاق می‌افتد پیدا کردن این وسیله کوچک کار آسانی نیست اما اگربه دنبال نرم افزاری هستید که گوشی همراه شما را به کنترل تلویزیون تبدیل کند دریچه نرم افزار Smart IR Remote را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی معرفی می کند.

 

 

 



گزارش از: سالار واعظی

 




 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیتا
۱۹:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
سلام عالی بود برای کار کردن با اکثر نرم افزار بهتره زبان بلد باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
عاااااالللللللیییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام،عالی بود،میتونه بهترم بشه
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۲:۱۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
سلام ...ضمن تشکر ازمدیریت خوبتون یه سوال داشتم به نظر شما اونایی که سیمبین دارن باید از کدوم گوشه کره زمین نرم افزاراشو دانلود کنن برا شما که همشون واسه اندروید و به بالاست بابا ما هم دل داریم
United States of America
علی
۱۰:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
نرم افزار zapya را هم لطفا معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۱:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
کارت در اومده برادر باید موبایلت رو فلش کنی و فاتحه فایلات بخونی
United States of America
متین
۰۱:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام خیلی عالی بود مخصوصا اون برنامه ی کنترل تلویزیون اندروید مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
سالار جان سلام من با نرم افزار gallery k\lock یه قفل رو ی پوشه موبایل ندریودیم گذاشتم حالا رمز رو فراموش کردم چکار کنم چجور میشه نرم افزار رو حذف کرد یا رمز رو بدست اورد با تشکر
آخرین اخبار