پایان شرارت های 2 پسر تبهکار/ تهدید قربانیان برای پس گرفتن شکایت+عکس متهمان

دو پسر شرور که کلکسیونی از جرایم را در پرونده مجرمانه خود دارند، در جریان سرقت از مغازه عطرفروشی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 11 آذر امسال یکی از کسبه خیابان هلال احمـر با مراجعه به کلانتری 115 رازی به مأموران اعلام کرد که شیشه مغازه اش تخریب شده و سارق یا سارقین اقدام به سرقت مقادیر زیادی از اقلام داخل مغازه - لوازم آرایشی ، عطر و ... - و همچنین سه میلیون تومان وجه نقد کرده اند .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور قاضی ذکیپور ، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده در پایگاه هشتم و در شرایطی که تحقیقات در مراحل اولیه خود قرار داشت ، مالباخته با مراجعه به پایگاه هشتم آگاهی اعلام کرد که بواسطه شکایتش و معرفی یکی از اراذل و اوباش منطقه به نام بنیامین . الف 30 ساله به عنوان سارق احتمالی مغازه ، از سوی این شخص و با سلاح سرد مورد تهدید قرار گرفته است .
 
کارآگاهان پایگاه با بررسی سوابق "بنیامین" وی را به عنوان یکی از اراذل و اوباش منطقه رازی که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت های به عنف و کیف قاپی دستگیر و روانه زندان شده و دارای سوابق دستگیری در پایگاه هفتم و هشتم آگاهی است مورد شناسایی قرار دادند که قصد داشته تا با ایجاد رعب و وحشت نزد مالباخته ، وی را مجبور به عدم پیگیری پرونده سرقت مغازه اش کند .
 
تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ساعت 2 بامداد هشتم دی ماه ، مأموران کلانتری 108 نواب هنگام گشت زنی در خیابان کارون به سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پراید که قصد داشت با مشاهده مأموران از محل متواری شود ، مشکوک و خودرو را متوقف کردند .
 
بررسی سوابق خودرو حکایت از آن داشت که پراید دارای سابقه سرقت نبوده اما در عین حال متعلق به فرد دیگری غیر از سرنشین آن به نام "علی . ف" 26 ساله است که مأموران وی را به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار منطقه نواب در زمینه سرقت های به عنف مورد شناسایی قرار داده بودند .
 
در شرایطی که "علی . ف" منکر هرگونه ارتکاب سرقت شده بود ، مأموران کلانتری با شناسایی مالک خودرو به محل سکونت این شخص در خیابان خوش مراجعه کردند . مالک خودرو پس از حضور مأموران به آنها اعلام داشت که خودرو در مقابل در منزل خود پارک کرده و اطلاعی از سرقت آن نداشته است .
 
"علی . ف" که چاره ای جز اعتراف نداشت ، به سرقت اعتراف و عنوان داشت که خودرو را به همراه یکی از دوستانش به نام "بنیامین" سرقت کرده است .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت خودرو" و ارجاع پرونده به پایگاه هشتم آگاهی و با توجه به اعترافات اولیه "علی" در خصوص معرفی بنیامین به عنوان سارق خودرو ( متهم تحت تعقیب پایگاه هشتم آگاهی به اتهام سرقت ) ، تحقیقات از وی در خصوص سرقت مغازه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و او نیز در همان مراحل اولیه تحقیقات ، بنیامین را به عنوان سارق مغازه معرفی کرد .
 
همزمان با ثبت مشخصات "بنیامین" در سیستم جامع پلیس به عنوان متهم تحت تعقیب پایگاه هشتم آگاهی و انجام هماهنگی های لازم با کلانتری 115 رازی ، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت .
 
سرانجام 17 دی ماه ، مأموران کلانتری 115 رازی هنگام گشت زنی در محدوده میدان گمرک ، بنیامین را در صندلی عقب یک دستگاه خودر مسافرکش مورد شناسایی قرار دادند . بلافاصله خودرو متوقف و در بازرسی از بنیامین نیز یک قبضه سلاح سرد کشف شد .
 
سرهنگ کارآگاه میرزکی ، رئیس پایگاه هشتم  پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهمان به سرقت های مغازه ، خودرو و همچنین سوابق متعدد آنها در ارتکاب سرقت های به عنف و کیف قاپی و احتمال ارتکاب جرایم مشابه ، دستور انتشار تصاویر آنها از سوی قاضی ذکیپور صادر شده است . به همین خاطر از تمام شکات به ویژه شهروندان و کسبه منطقه رازی که تصاویر متهمان را شناسایی کرده اند دعوت می شود تا برای پیگیری و طرح شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار