رایگان دانلود کنید،

ایران اپس بروز ترین مارکت نرم افزار و بازی برای اندروید در کشور

ایران اپس اولین اپ استور جامع اندرویدی کشور است که از حدود ۳ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و از همان ابتدا در تلاش است تا بهترین و به روز ترین محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ بعد از تغییرات چشم گیر و انجام بروز رسانی های گسترده این اپ استور مجددا شروع به فعالیت و ارائه سرویس به کاربران نموده است با این تفاوت که این بار فقط کاربران سامسونگ نیستند که از ایران اپس استفاده می‌کنند بلکه حالا همه‌ی کاربران اندرویدی می‌توانند به رایگان این مارکت واقعا پیشرفته و با کیفیت را روی انواع موبایل و تبلت اندرویدی خود نصب و از خدمات آن استفاده کنند.



به روز بودن
از جمله مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه برنامه های اندرویدی به روز بودن خود فروشگاه و همین طور برنامه های موجود در آن می باشد. این روز ها در هر لحظه بسیاری از شرکت های سازنده برنامه و بازی های مختلف اندروید اقدام به به روز رسانی برنامه های خود کرده و امکانات بیش تری را نسبت به نسخه های پیشین به برنامه خود می افزایند از این رو همواره نیاز به داشتن آخرین و به روز ترین نسخه اپلیکیشن مورد نظر از سوی کاربران احساس می شود. ایران اپس به خوبی بر این موضوع آگاه بوده و هم زمان با ارائه جدیدترین آپدیت ها از سوی شرکت های مختلف و فروشگاه پلی استور بلافاصله نسخه جدید را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
همین طور شما می توانید به سادگی تمام برنامه های خود را تنها یا یک کلیک به روز رسانی کرده و به نسخه جدید ارتقا دهید برای این کار کافیست روی گزینه ارتقا همه کلیک کنید.



سرعت دسترسی به داده ها و دانلود از سرور ها
یکی از شاخصه های بسیار مهم یک مارکت اندرویدی قدرتمند میزان سرعت دسترسی کاربران به اطلاعات و دانلود از سرور های آن می باشد. خوشبختانه این موضوع نیز بسیار مورد توجه مدیران ایران اپس بوده و همواره در تلاش هستند تا بهترین و بیش ترین سرعت ممکن را برای دسترسی به حجم گسترده اطلاعات و داده ها و همین طور دانلود و به روز رسانی اپلیکیشن ها در اختیار کاربران قرار دهند.
با توجه به برسی هایی که از قسمت دانلود و سرعت دسترسی به محتوای این مارکت داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ایران اپس واقعا از سرعت بالایی در سرویس دهی برخوردار بوده چرا که با کم ترین سرعت ممکن اینترنت هم می توانید بدون قعطی از این مارکت دانلود کرده و می توانید بدون نگرانی از دانلود نشدن و یا دانلود ناقص و از دست دادن پهنای باند خود از آن استفاده کنید.

 

  • جست و جوی هوشمند، لیست تغییرات و نظرات:
جست و جو: با کلیک بر روی ذره بین بالای صفحه می توانید به سرعت به قسمت جست و جو دسترسی پیدا کنید. در این قسمت می توانید نام فارسی و یا انگلیسی برنامه را وارد کنید و به سادگی و مستقیما به برنامه مورد نظر (ایرانی و یا خارجی) دسترسی پیدا کنید.
لیست تغییرات: همواره در هر بار به روز رسانی اپلیکیشن های مختلف یکی از مهم ترین بخش ها برای کاربران بخش تغییرات می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا قبل از ارتقاء از ویژگی های نسخه جدید آگاه شود. تمام مارکت های موجود این لیست تغییرات را به زبان اصلی (انگلیسی) وارد کرده و ممکن است کاربران دقیقا متوجه امکانات جدید نشده و صرفا به خاطر برخی امکانات بسیار محدود حجم ترافیک اینترنت خود را از دست دهند و یا به مشکلاتی در حین اجرای نسخه جدید برخورد کنند. ایران اپس برای تمامی برنامه های موجود در مارکت خود لیست تغییرات را به زبان شیرین فارسی وارد کرده و کاربر را قبل از ارتقا با ویژگی های جدید برنامه آشنا می کند. همین طور در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی گزینه English متن تغییرات و یا توضیحات برنامه را به زبان اصلی مشاهده کنید.
نظرات: کاربران می توانند بعد از ثبت نام بسیار سریع و ساده در ایران اپس و دانلود برنامه مورد نظر خود در رابطه با آن اپلیکیشن نظر و ستاره خود را درج کنند. ویژگی برتر ایران اپس در قسمت نظرات نمایش نوع دستگاه نظر دهنده و اطلاعات بیش تری در این زمینه می باشد که این ویژگی به شما کمک می کند تا قبل از دانلود اطمینان کامل پیدا کنید که برنامه و یا بازی مورد نظر روی دستگاه شما قابل اجرا می باشد.

 

  • رابط کاربری و ظاهر ایران اپس:
یکی از دلچسب ترین و لذت بخش ترین قسمت هایی که بعد از دانلود ایران اپس با آن مستقیما در ارتباط خواهید بود ظاهر زیبا و کاملا متفاوت ایران اپس می باشد که در عین سادگی و طراحی به دور از پیچیگی اش به کاربر امکان دسترسی به بخش های مختلفی از جمله بهترین بازی ها ، برنامه ها ، برنامه های فارسی جدید، برگزیده ها، جدید ترین ها، دسته بندی های خاص و … می دهد.
چند بنر مختلف هم در بین قسمت ها، بهترین اپ ها از نگاه کارشناسان ایران اپس را به شما کاربر عزیز معرفی و پیشنهاد می کند. برای دیدن اپ های بیش تر می توانید روی گزینه بیش تر هر بخش کلیک کنید.
با کشیدن انگشت خود به روی صفحه از سمت راست به چپ هم می توانید به قسمت جدیدترین ها، فارسی ها، سامسونگ، بیشترین بازدید، بیشترین نصب و محبوب ترین برنامه ها دسترسی پیدا کنید.

همین طور اگر صفحه را  از سمت راست به چپ بکشید می توانید به دسته بندی های مختلفی از جمله بازی ها و نرم افزارها دسترسی داشته باشید و با کلیک روی هر بخش می توانید زیر مجموعه های آن را مشاهده کنید.
سادگی و عدم استفاده از هرگونه ابزاری که باعث سردرگم شدن کاربر در هنگام استفاده از ایران اپس می شود و  استفاده از یک طراحی بسیار زیبا و دلچسب و همین طور بسیار سبک که نیاز به توان پردازشی زیادی از سوی دستگاه شما ندارد، لذت کار با این اپ استور قدرتمند و به روز را افزایش داده و به شما در دستیابی سریع تر به هدفتان کمک شایانی خواهد کرد.
حساب کاربری: ساخت حساب کاربری در ایران اپس بسیار ساده بود و فقط کافیست یک آدرس معتبر رایانامه و یک نام کاربری  و رمز عبور برای خود انتخاب کنید. با داشتن حساب کاربری شما می توانید برای برنامه های مختلف نظر و امتیاز ثبت کنید و همین طور برنامه های مورد نظر خود را خریداری کنید.



  • کیف پول و خرید از ایران اپس:
بعد از ساخت حساب کاربری می توانید به سادگی برنامه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای این کار شما می توانید به دو روش عمل کنید، با شارژ کیف پول خود به هر میزان که علاقه مند هستید می توانید مستقیما و بدون ورود به صفحه پرداخت بانک و... برنامه و یا بازی مورد نظر خود را خریداری کنید.
روش دوم به این شکل است که با کلیک بر روی دکمه دریافت و سپس گزینه بانک، مستقیما به سرور بانک متصل شده و بعد از وارد کردن مشخصات و ثبت خرید می توانید به سرعت برنامه خریداری شده را دانلود کنید و برای همیشه در دسترس داشته باشید.
تماس با ما: در این بخش شما کاربران عزیز ایران اپس می توانید مسقیما با مدیران و کارشناسان ایران اپس در تماس باشید و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با این عزیزان در میان بگذارید.
پشتبانی کاربران: یکی از برجسته ترین ویژگی های ایران اپس پشتیبانی بسیار قدرتمند و سریع این مارکت از کاربران می باشد. پشتیبانی این مارکت به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال (پشتیبانی لحظه ای) می باشد.


  • شرایط ویژه برای توسعه دهندگان:
اگر شما از برنامه نویسان اندروید می باشید و علاقه مند هستید تا برنامه های خود را به بیش از نیم میلیون کاربر فعال ایران اپس عرضه کنید کافی است در بخش توسعه دهندگان ثبت نام نموده و در پنلی که در اختیار شما قرار داده می شود برنامه خود را قرار دهید و برای انتشار ارسال کنید. از زمان ارسال برنامه توسط شما تا برسی و انتشار آن در ایران اپس کم تر از ۴۸ ساعت زمان نیاز است. داشتن امکانات گسترده در پنل برنامه نویسان و همین طور سیستم آماری و نمایش کسب درآمد و... از جمله امکانات بخش برنامه نویسان ایران اپس می باشد. کارشناسان ایران اپس همواره در کنار شما هستند تا به پیشرفت هر چه بیش تر کیفیت برنامه شما کمک کنند.

در پستی جداگانه در آینده ای نزدیک حتما به ویژگی های جدید ایران اپس که به زودی ارائه خواهد شد و همین طور راهنمای کامل عضویت و انتشار برنامه به عنوان توسعه دهنده را برسی خواهیم کرد.



  • و در پایان:
تیم ایران اپس بر این باور است که انتقادات و پیشنهادات شما کاربران و برنامه نویسان عزیز نقش بسزایی در رسیدن ما به این هدف خواهد داشت. همواره می توانید از طریق آدرس feedback@iranapps.ir نظر و پیشنهاد خود را با ایران اپس در میان بگذارید.



برای دانلود "ايران اپس" اینجا کلیک کنید
| حجم: 1.55 مگابایت |


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
بلوچ اپ آی‌ان‌سی
۰۹:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
دوستان صبر کنید خودم یک مارکت میسازم با هم کار میکنیم ارتقاش میدیم و کیف میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
داداشم ایران اپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
فقط ایران اپس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
چرا دانلود نمبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
من می خواهم این برنامه را نصب کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
با سلام
من دانلود کردم و راضی هستم فقط موقع دانلود بازی خود به خود دانلود هی قطع میشه چیکار کنم دانلود قطع نشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
نمیشه دانلود کرد ک از کجا دانلود کنیم پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
واقعا عالی بوووووودددددد ممنوووووون
Iran (Islamic Republic of)
كوشان
۱۵:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۴
يكى بگه اينو بايد چه جورى نصب كرد
Iran (Islamic Republic of)
پرنیا
۱۸:۳۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
دان نمیشه چه کار کنم توضیح بدین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۲۰:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
این برنامه چرا نباید نصب شه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
لینکش خیلیم درسته انقد الکی نگید من که دانلود کردم
Iran (Islamic Republic of)
anahita
۱۷:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
میخوام دانلود کنم میگه این نوع فایل میتواند به سیستم شما آسیب برساند تائید میزنم زیرش می نویسه شروع دانلود بعد همین پیام میره چیکار کنم لطفا پاسخ بدبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۶ تير ۱۳۹۴
چجوری دانلود کنم
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۰:۵۱ ۲۲ تير ۱۳۹۴
من از ایران اپس برنامه دانلود کردم ولی نمیدونم چرا از صبح نصب نمیشه هیچ اروریم نمیده حافظه گوشیمم جا داره اندرویدمم بالاس فقط مینویسه در حال نصب ولی نصب نمیشه ! میشه راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۴
بازی های خوبی داره ولی ویروسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۴
لینکش خرابه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۰ ۱۰ تير ۱۳۹۴
من قبلا داشتم حذف شد الان میخوام نصب کنم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ساراهنرمند
۱۲:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ممنون
۲۳:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
خیلی عالی اونايي هم که میگن خرابه بلد نیستن
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۷:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
حساب کاربری با ایمیل ارتباط نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
negin
۱۲:۲۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی ممنون .............واقعا عالی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ایدا
۱۵:۴۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون من راضیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
من میخوام دانلود کنم ولی نمیتونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
من میخوام دانلود کنم ولی نمیتونم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۵:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
من میخوام دانلون کنم مینویسه این نوع فایل ممکن است به گوشی شما اسیب برساند
Iran (Islamic Republic of)
فااا
۰۰:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
عالیه مرسی از برنامه خوبتون......لطفا ب اونایی ک نمیتونن
دان کنن کمک کنید....مرسی
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۰:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
کجای این لینک خرابه تو 7 ثانیه دانلود شد هیچ مشکلی نداره
ممنون از نرم افزار خوبتون باتشکر
United States of America
میلاد
۲۲:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
باید بااستفاده از دانلودمنیجرadmدانلود کنید
Iran (Islamic Republic of)
سید سجاد
۲۳:۵۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
دوستان در ضمن ! من الان نظرات شما رو به دوستم منتقل کردم ! امیدوار ام اگه مشکلی هست حل بکنه !
Iran (Islamic Republic of)
سید سجاد
۲۱:۴۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
خخخخ...این مارکت مال یکی از دوستای نزدیک من هست ! خودمم برنامه نویس ام !
Iran (Islamic Republic of)
میسا محمدی
۱۱:۱۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
خیلی برنامه خوبی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
واقعأ ممنون خيلى خوب بود !!!
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی
۱۵:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
ایران اپس
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۲۳:۲۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
عاليه...........لينکش درسته
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۱۳ ۳۰ تير ۱۳۹۳
من رفتم تو سایتش نماد اعتبار الکترونی نداشت !!
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۴:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
راست می گی من هم دیدم نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۴:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
اگه نماد اعتبار الکترونی نداشته باشه که نمی شه توش برنامه گذاشت و بهش اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی دانلود
۲۳:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
داداش امیر
خوب بازار هم ندارد
United States of America
ترانه
۱۸:۲۴ ۳۰ تير ۱۳۹۳
ممممممرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
هم راحت دانلود شد هم نصب شد.سرعتشم خوبه.مرسی
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام دوستان
منم مشگل داشتم براي دانلود ولي با مرورگر كروم راحت دانلود شد
United States of America
شکیبا
۱۷:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
سلام من تب لت دارم ولی این برنامه روش نصب نمیشه..میشه یکی راهنمایی کنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۳:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
سلام خیلی ممنون اززحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
این نظرات منفی که میبینید کار بازاره ..نمیخاد یه فروشگاه جدید رو بشه ..ایران اپس واقعا عالیه و سرعت دانلودش خیلی بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
Pooyan 021
۱۱:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
سلام
آقا اين لينك دانلود خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
باور کنید خرابه...باگوشیم اومدم گوشیم هنگ کرد تازه گوشیم خیلی مدل بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
بعضی از برنامه ها و بازی های این نرم افزار غیر قانونی و غیر اخلاقی ست.
United States of America
محمد
۰۰:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
لینک سالمه من همین الان دانلود کردم و نصب کردم نرم افزار خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
هم لینکش سالمه هم از بازار بهتره
من توی شب که اینترنت مجانی دارم و سرعتش هم خیلی کم میشه گذاشتم تا صبح با یه سلکت کردن همه برنامه هام آپدیت شده بود
من که راضیم
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۳:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
سرعتش افتضاحه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
خیلی سرورهاش ضعیفه . سرعت لودش پایینه اما دانلودش بالاس .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
لینکش خرابه ، لینکش خرابه ، لینکش خرابه ، لینکش خرابه ، لینکش خرابه .....
Iran (Islamic Republic of)
هاني
۰۰:۱۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
با تشكر، بدون مشكل نصب شد، اما سرعتش در مقايسه با بازار بسیار ضعيفه.
Netherlands
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
مرسی از معرفی برنامه
United States of America
matin
۲۲:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
حتما از خودتونه که تبلیغشو میکنید :)))
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۱:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
این که لینک دانلودش خرابه دیگه تا آخرش رو بخونید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
واسه دانلود اگه مشل داشتید روس لینک کلیک راست کنید و save link as.. رو بزنید.
Netherlands
sadegh
۱۸:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
این همه آدم اومدن میگن لینک خرابه،الکی نمیگن که ،خب چک کنید دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
من قبلا از ایران اپس استفاده میکردم ولی سرعت کارکردن بازار ازش بهتره حتی کندو هم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۶:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
لینک دانلود خرابه میزنی میره تو یه صفحه ی دیگه که یه سری علامت های عجیب و غریب داره.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
اقا احسان باید اینو باGoogle Chromeدانلود کنی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
چرا انقد سرعتش کمه دریچه جان؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
چرا دانلود نمیشه؟
Netherlands
امیر غلامی
۰۳:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
عالی ترین مارکت فارسی حتما دانلود کنید!
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۹:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
باتشکر از برنامه خوبتان مسير ذخيره فايل دانلودي کجاست
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۴۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
راه خوبیه واسه دور زدن تحریمها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
کدوم تحریم عزیزم!؟ مارکت گوگل یوسیله خودی ها مسدود شده! گوگل تحریمشو خیلی وقته که برداشته!
Iran (Islamic Republic of)
بابا بزرگ
۱۹:۴۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
موندم اون دوستومن چطوری دان کرده و تشکر میکنه
United Arab Emirates
ارزو
۱۳:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
اره
Iran (Islamic Republic of)
محسن فریادی زاده
۱۹:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
لینکش خرابه ی کاری بکن دریچه جان
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۹:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
لینک دانلود را کنترل کردم مشکلی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
crystal
۱۷:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
لینک دانلود خرابه لطفا بررسی کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یک برنامه نویس
۱۶:۵۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
آقا من برناممو دادم تا تایید و پخش شه حدود یک هفته طول کشید !
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۷:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سلام
لينكش خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
ممنون به خاطر معرفی نرم افزار های خوبتون. من این برنامه رو نصب کردم و ازش خیلی راضیم.
Iran (Islamic Republic of)
arian
۱۴:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
لینکش خرابه که عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
خرابه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۱۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
درسته
آخرین اخبار