محصولات جدید هواوی: تبلت، ساعت و اسمارت‌فون

هوآوی نیز مانند دیگر شرکت‌کنندگان مراسم کنگره جهانی، محصولات جدیدی را با خود به بارسلون آورده است، که امروز چند دستگاه از آن‌ها معرفی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، هوآوی روزگذشته در جریان مراسم کنگره جهانی موبایل چند محصول را معرفی کرد، که یکی از آن ها باریکترین تبلت 7 اینچی حال حاضر دنیا به شمار می‌رود.



این تبلت که مدیاپد X1 نام گذاری شده است؛ تنها 7.18 میلیمتر ضخامت دارد و از رقبایی مانند آیپد مینی 2 و نکسوس 7 نسخه ی 2013 نیز باریکتر می باشد، وزن X1 239 گرم است و به صفحه نمایشی با رزولوشن 1080P مجهز شده است، رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و پردازنده 4هسته ای ساخته هواوی از دیگر مشخصات این محصول به شمار می رود.

محصول دیگر هواوی در MWC بارسلون، اسمارت فونی با نام Ascend G6 می باشد که به صفحه نمایش 4.5 اینچی QHD مجهز شده است، یک پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و دو دوربین 5 و 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این اسمارت فون به شمار می رود.




در کنار G6، هواوی یک تبلت 8 اینچی با نام MediaPad M1 را نیز به کنگره ی جهانی موبایل آورده است؛ صفحه نمایش 8 اینچی این گجت از رزولوشن 1280 در 800 پشتیبانی می کند، و یک پردازنده ی 4 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی به همراه 1 گیگابایت رم وظیفه ی تامین قدرت پردازشی M1 را بر عهده دارد، دو اسپیکر در جلو و پشتیبانی از سیستم صوتی DTS surround به همراه یک باتری 4800 میلی آمپری از دیگر مشخصات این تبلت به شمار می‌رود.




همه این دستگاه‌ها به اندروید 4.2 جیلی بن به همراه رابط کاربری Emotion مجهز می باشند همچنین قابل ذکر است که نسخه LTE اسمارت فون Ascend G6 قیمتی ۲۵۰ یورویی، تبلت MediaPad M1 قیمتی ۲۹۹ یورویی و MediaPad X1 قیمتی ۳۹۹ یورویی دارد. علاوه بر این گجت ها، هوآوی نیز یک محصول پوشیدنی که در واقع یک ساعت هوشمند به شمار می رود با نام TalkBand B1 را عرضه کرده است، که به صفحه نمایش 1.4 اینچی قابل انعطاف OLED و یک باتری 90 میلی آمپری مجهز شده است.


TalkBand M1 مانند دیگر محصولات این رده با کاربردهای سلامتی و فیتنس ساخته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مجتبی
۱۵:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
سلام من از کاربران محصوتات هواوی هستم واقعا محصولات عالی داره در حال حاضر گوشی p6,ل510دارم که واقعا عالی.
آخرین اخبار