در يک عمليات غافلگيرانه پليس:

قاتل طلافروشی کرمانشاه در کمتر از دو هفته دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگيري افرادی که اقدام به سرقت از یک طلافروشی در محله تعاون شهر کرمانشاه و قتل طلافروش کرده بودند توسط نیروهای پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار کریم کشوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سرقت 2 هفته گذشته طلا فروشي در کرمانشاه اظهار داشت: طي 2 هفته گذشته در کرمانشاه دو نفر با ماشین مسروقه در محله تعاون کرمانشاه اقدام به سرقت  از طلافروشی و قتل طلا فروش کرده بودند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ادامه داد: پلیس آگاهی نیروی انتظامی از همان لحظات نخست بررسی‌های لازم را انجام داد در حالي که به نظر مي رسيد از اين حادثه دلخراش سرنخي وجود ندارد، اما پلیس با بکارگیری شگردهای تخصصی در کمتر از دو هفته در تاریخ 6 اسفندماه سال جاری مخفیگاه سارقان مسلح و قاتل را شناسایی کرد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، قاتلان در یک عملیات غافلگیرانه پلیس، دستگیر شدند که این افراد در مراحل اولیه به انجام سرقت با ماشین مسروقه و به قتل رساندن صاحب مغازه اعتراف کردند.

وي  ادامه داد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده دو نفر به صورت مستقیم در عملیات سرقت حضور داشتند که هر دو دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری نفر سوم که آنها را در سرقت پشتیبانی می‌کرده، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطر نشان کرد: این سارقان سابقه‌دار بوده و در تحقیقات به عمل آمده موارد دیگر خلاف نیز از این مجرمان کشف شده است و همچنين همکاری مردم در این پرونده با در اختيار قرار دادن مشاهدات عینی و اطلاعات آنها از ظاهر سارقان بسیار به دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کرد و در همین راستا از مردم می‌خواهیم که همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند تا بتوان استان را به محیط ناامنی برای سارقان و خلافکاران تبدیل کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار