ایلام/قائم مقام دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور:

مرز بین المللی مهران یکی از امن ترین مرزهای تجاری کشور

قائم مقام دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور عصر دیروز در بازدید از مرز بین المللی مهران گفت: اکنون این مرز به یکی از شکوفاترین مرزهای تجاری کشور تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمد سعیدی کیا  با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از بهترین، امن ترین و شکوفاترین مرزهای مسافری و تجاری کشور است گفت: با توجه به آمار ورود زائران عراقی از این مرز بین المللی و همچنین صادرات کالاهای مختلف در این مرز از قابلیت توسعه تجاری و رونق مبادلات بیشتر کالایی نیز برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مهران فرصت طلایی در شکوفاهی اقتصادی استان ایلام خواهد بود افزود: با توجه به هماهنگی های مطلوبی که بین گمرک، بازارچه، پایانه مسافری و منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد کارها خیلی خوب و بسیار روان پیش می رود و اکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
يادآور مي شود: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی مهران، پایانه مسافری ، اداره کل گمرکات استان و بازارچه مرزی مهران و بررسی روند پیشرفت امور مربوط به منطقه ویژه اقتصادی، چگونگی تردد زوار عتبات عالیات و نیز صادرات کالا از مرز مهران به کشور عراق از دیگر برنامه های این هیات بود./س
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.