ساری/ جانشین رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

اجرای طرح ترافیک نوروزی از 25 اسفند در سراسر کشور

سردار موسی امیری در حاشیه دوازدهمین یادواره 54 شهید حوزه خندق در روستای شیخ آباد آمل گفت : اجرای طرح ترافیک نوروزی تا 15 فروردین سال 93 ادامه خواهد داشت و پلیس با 500 هزار نیرو طرح ترافیک نوروزی را در کشور اجرا می کند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، 

وی گفت : پلیس در اجرای این طرح تدابیر شدیدتری را نسبت به سال های گذشته به منظور اجرای درست قوانین و ملزم کردن رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی با هدف کاهش تصادفات در همه محورهای درون و برون شهری اعمال خواهد کرد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا به ظرفیت پایین جاده ها و تراکم بالای مسافرتی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود : امسال هم پلیس با توجه به تعطیلات حدود 20روزه، افزایش حدود 15 درصدی حجم مسافرت ها در نوروز 93 در مقایسه با مدت مشابه پارسال را پیش بینی می کند.

سردارامیری به خط قرمزهای پلیس برای برخی رانندگان قانون گریز نیز اشاره کرد و گفت : رعایت نکردن سرعت مطمئن و انحراف به چپ متاسفانه در صدر علل تصادفات رانندگی در کشور قرار دارد و آمارها نیز نشان می دهد 55 درصد علت تصادف های کشور ناشی از همین دو مورد است.

وی اضافه کرد : این دو تخلف حادثه ساز دارای بیشترین مبلغ جریمه و نمره منفی است و پلیس نیز به عنوان خط قرمز در برخورد با رانندگان متخلف نرمش نشان نخواهد داد.

او هشدار داد : خودروی رانندگانی که این دو تخلف را در ایام نوروز مرتکب شوند توقیف می کند و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگه خواهد داشت./س

/انتهای پیام


برچسب ها: طرح ، ترافیک ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.